Saturday, May 25, 2013

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....


-->

Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό και δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με καλοκαιρινή δροσιά, αλλά για θάλασσα μεριά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως
κάθε πρωινό και συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα
δυο από νωρίς το πρωινό. Τους έβαλα φρέσκια τροφή, από λίγο μπρόκολο και από ένα
τρυφερό φύλλο μαρουλιού. Η καλύτερή τους. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Παρέα με
την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα η ώρα και βγήκα για να πάω για ψώνια για το σπίτι.
Η μέρα πολύ όμορφη, καλοκαιρινή με αεράκι δροσερό. Πήγα μέχρι το ανθοπωλείο της
γειτονιάς και πήρα ένα τσουβάλι χώμα για τα φυτά μου, στις γλάστρες και δυο γλάστρες
για μεταφύτευση. Στην επιστροφή για το σπίτι πήρα από το φούρνο ένα γάλα και δυο
γιαούρτια αγελαδινά και επέστρεψα για να συνεχίσω τις δουλειές μου στο σπίτι. Έκανα
δυο γλάστρες μεταφύτευση, τακτοποίησα τις υπόλοιπες και ετοιμάστηκα να βγω για βόλτα
προς παραλία μεριά. Λίγο πριν τις δώδεκα βγήκα, πήρα το Τραμ προς Σ.Ε.Φ. Και σε λίγα
λεπτά ήμουν παραλία προς Φλοίσβο μεριά. Πολύ όμορφη η μέρα και η παραλία με δροσιά.
Αρκετός κόσμος κάνει μπάνιο, ηλιοθεραπεία και παίζει ρακέτες. Εγώ κατέβηκα Τροκαντερό
και πήγα για μαρίνα Φλοίσβου και Ναυτικό όμιλο Π. Φαλήρου. Πολύ όμορφα και δροσερά.
Έκανα τη βόλτα μου ανάμεσα στα πανέμορφα κότερα, θαλαμηγούς , ιστιοπλοϊκά και κάθισα
να φάω το παγωτό μου απέναντι από τα μοναδικά κότερα που τα ετοιμάζουν για ταξίδια
μακρινά και κοντινά. Έφαγα το παγωτό μου στη σκιά, πέρασα από το ανθοπωλείο NATURA
της Μαρίνας αγόρασα μια γλάστρα μεγάλη με πολύ όμορφο βασιλικό πλατύφυλλο, πήρα το
Τραμ λίγο μετά τις μία και επιστροφή σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Λίγο πριν καθίσω για φαγητό, μου
έσπασε ο δεξιός επάνω τραπεζίτης και μου χάλασε όλο το κέφι. Μου έμεινε στο χέρι το μισό
δόντι και το άλλο μισό μαζί με τη ρίζα έμεινε στη μασέλα. Τι να κάνω συμβαίνουν και αυτά.
Έφαγα με προσοχή μασώντας από την άλλη μεριά, ξέπλυνα τα δόντια μου καλά, μάζεψα τα
πιατικά, μόνο λίγη σαλάτα με τυρί και ένα αυγό έφαγα. Τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ξέπλυνα τα δόντια μου και πετάχτηκα μέχρι τον οδοντίατρο τον
Σταμάτη να δει τι πρέπει να κάνουμε. Πήγα το είδε και χρειάζεται εξαγωγή, μετά βλέπουμε.
Κανόνισα ραντεβού για εξαγωγή τη Δευτέρα. Προσοχή λοιπόν στο φαγητό και καλό ξέπλυμα
του στόματος και των δοντιών. Επέστρεψα στο σπίτι και συνέχισα τη μέρα μου. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και μεταφύτεψα τον βασιλικό και μια ντοματιά σε πιο μεγάλες γλάστρες με
καλό χώμα και λίγο λίπασμα. Πότισα λιγάκι όλες τις γλάστρες που έχουν ξεπεράσει τις 20
και παρέα με την κούπα με τον καφέ και το κελάηδημα των καναρινιών γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Λίγο πριν τη δύση του ήλιου και της μέρας
έχει αρκετή δροσιά. Καθαρό ουρανό και σχεδόν μπονάτσα. Θα έχει σήμερα όμορφη βραδιά.
Λίγο μετά τις οκτώ έτοιμος και βγήκα για τη βόλτα μου τη βραδινή εδώ κοντά. Δεν έχω κέφι
σήμερα για πιο μακριά. Πήγα μέχρι τους δικούς μου να δω και να τους πω για το δόντι μου,
ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι δροσερό νερό, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, τους χαιρέτησα
και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ, Jacombs, και
κάθισα και είδα την επικαιρότητα, τα αθλητικά και τον καιρό και πήγα παρέα με τον καφέ
και διάβασα τα μηνύματα, απάντησα σε όσα χρειάζονταν και τώρα γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Σε λίγο αλλάζει η μέρα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα. Σε λίγο ξημερώνει Σαββάτο.....

No comments:

Post a Comment