Saturday, May 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής. Συννεφιασμένο και δροσάτο .
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με δροσιά και συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της ημέρας.
Μεγάλωσε η μέρα και εξακολουθεί να μεγαλώνει. Ξημερώνει όλο και πιο νωρίς και
νυχτώνει όλο και πιο αργά. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό,
καθάρισα τα κλουβιά τους άλλαξα πόσιμο νερό και τους έβαλα φρέσκια τροφή, μπρόκολο
και από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Αυτά και τα δυο που κάνουν είναι να κελαηδούν
και να μου κρατούν συντροφιά όταν βρίσκομαι στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, ένα ποτήρι γάλα και έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό. Συμμάζεψα
λίγο το σπίτι και άρχισα προετοιμασία για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Το μενού
έχει σήμερα Μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια και ποικιλία μυρωδικών που έχω στις γλάστρες
μου στα μπαλκόνια. Λίγο μετά τις δέκα όλα έτοιμα για το μαγείρεμα. Άρχισα με το σοτάρισμα
των μανιταριών και συνέχεια για το σοτάρισμα της μοσχαρίσιας Ελιάς. Το μαγείρεμα θα μου
πάρει με μέτρια φωτιά γύρω στις δυο ώρες. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και
διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Πότε
πότε ρίχνω μια ματιά στο φαγητό που μαγειρεύεται σε σιγανή φωτιά μήπως χρειάζεται κάτι
τι, λίγο νερό. Δώδεκα η ώρα και έτοιμο το φαγητό. Καλό ψημένο και νόστιμο. Όλα πήγαν
καλά. Τώρα θα έχω φαγητό μέχρι και την Κυριακή. Τη Δευτέρα πάλι μαγείρεμα. Αύριο θα
πάρω μόνο λίγο ψωμί και σαλάτα, Μπάρμπα Στάθη, για τρεις μέρες. Λίγο μετά το τέλος
του μαγειρέματος έτοιμος για να βγω μια βόλτα εδώ κοντά. Όμορφη η μέρα είναι και έχει
καλή δροσιά. Πήγα την βόλτα μου εδώ κοντά στη γειτονιά και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά
τις μία για το μεσημεριανό φαγητό. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και ετοίμασα το
μεσημεριανό μου φαγητό. Ένα πιάτο Μοσχάρι με μανιτάρια, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί
ένα ποτήρι κρασί και έφαγα υπέροχα το υπέροχο φαγητό. Μάζεψα τα πιατικά για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή
ξεκούραση. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο χωρίς
διακοπή. Το απόγευμα είναι πολύ όμορφο, ηλιόλουστο με δροσιά αρκετή. Σε λίγο θα
αρχίσει, στις επτά, ο πρώτος ημιτελικός στο μπάσκετ μεταξύ Ολυμπιακού – ΤΣΣΚΑ. Στις
δέκα είναι ο δεύτερος ημιτελικός μεταξύ Μπαρτσελόνα – Ρεάλ. Σήμερα η βραδιά είναι
μπασκετική μέχρι τουλάχιστον τα μεσάνυχτα. Οι δυο νικητές των ημιτελικών θα παίξουν
την Κυριακή στον μεγάλο τελικό της Ευρωλίγκα στο Λονδίνο. Παρέα με την κούπα του
καφέ έτοιμος και περιμένω να αρχίσει ο αγώνας. Ο Ολυμπιακός πάει πολύ καλά, σίγουρα
θα κερδίσει την ΤΣΣΚΑ. Στο ημίχρονο προηγείται ο Ολυμπιακός με σημαντική διαφορά.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος να βγω μια βόλτα μέχρι πλατεία. Βγήκα λίγο μετά
τις οκτώ. Ακόμα μέρα είναι. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος
από και προς πλατεία. Όλα τα καφέ έχουν κόσμο, γιατί αυτή την ώρα παίζει ο Ολυμπιακός
και σχεδόν όλοι παρακολουθούν μπάσκετ πίνοντας τον καφέ τους με την παρέα τους.
Έτσι έκανα και εγώ στην πλατεία, πήρα το παγωτό μου και κάθισα να δω τον αγώνα, παρέα
με κάτι φίλους. Τελικά ο Ολυμπιακός νίκησε την ΤΣΣΚΑ με 69 – 52. Θρίαμβος του
Ολυμπιακού που θα παίξει την Κυριακή στο Λονδίνο στον μεγάλο τελικό της Ευρωλίγκα.
Μετά το τέλος του παιχνιδιού του Ολυμπιακού επέστρεψα στο σπίτι γιατί στις δέκα η ώρα
θα δω το άλλο παιχνίδι του ημιτελικού Μπαρτσελόνα – Ρεάλ. Με τον νικητή αυτού του
αγώνα θα παίξει ο Ολυμπιακός στον τελικό. Νικήτρια η Ρεάλ με 74 – 67. Την Κυριακή
στον μεγάλο τελικό θα παίξουν Ολυμπιακός – Ρεάλ. Μπορεί ο Ολυμπιακός να είναι
ο Πρωταθλητής Ευρώπης. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η μπασκετική βραδιά.
Αύριο πάλι Σάββατο θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment