Tuesday, May 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας καλοκαιρινό και με μπονάτσα
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα, Δευτέρα και καλή βδομάδα καλοκαιρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς, λίγο μετά το ξημέρωμα. Περιμένουν να τα
τακτοποιήσω. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και τους έβαλα φρέσκια τροφή.
Μπρόκολο και από ένα φύλλο, τρυφερό, μαρουλιού. Λίγο μετά τις οκτώ χάπια πρωινά.
Συμμάζεψα λίγο το σπίτι σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα λουλούδια και μυρωδικά.
Ζεστή η μέρα σήμερα, καλοκαιρινή, για μπάνιο. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα
και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο και πήρα ψωμί για
το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγο μπρόκολο
για τα καναρίνια και λίγα ακτινίδια για μένα που τρώω ένα κάθε ημέρα. Καλοκαιρινή η μέρα
η σημερινή. Είναι για παραλία, βόλτα κοντά στη θάλασσα και αναψυκτικό η κρύο καφέ.
Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμος για να βγω. Έχει ζέστη αρκετή και μπονάτσα. Πήρα το Τραμ
για Σ.Ε.Φ. Και σε λίγα λεπτά βρέθηκα παραλία. Μπάτη και Φλοίσβο. Κατέβηκα Τροκαντερό
και πήγα Μαρίνα Φλοίσβου που είναι μοναδικά. Έκανα τη βόλτα μου ανάμεσα στα κότερα
και κάθισα να πιω ένα καφέ κρύο στον Ναυτικό Όμιλο. Πολύ όμορφα. Λίγος κόσμος στη
Μαρίνα και στα καφέ. Αρκετό κόσμο έχει όλη η παραλία από τη Μαρίνα Αλίμου μέχρι και
την Μαρίνα Φλοίσβου. Κάθισα και έκανα τη βόλτα μέχρι λίγο μετά τις μία και πήρα ξανά
το Τραμ και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από τον
Βερόπουλο και και πήρα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη για να έχω και τις επόμενες
ημέρες στο μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι, ετοίμασα ένα πιάτο συκωτάκια με ρίγανη,
έκανα μια σαλάτα με τυρί, έκοψα λίγο ψωμί, έβαλα ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά
όλο μου το φαγητό. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια μήπως χρειάζονται κάτι και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Μέσα στο σπίτι
έχει αρκετή δροσιά γιατί τα έχω όλα ανοιχτά. Καλά ξεκουράστηκα. Έγερση έξη η ώρα και
χάπια απογευματινά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα
για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και ενημέρωση των σελίδων μου. Ζέστη
αρκετή έχει λίγο πριν ο ήλιος και η μέρα πάνε για τη δύση. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Έβαλα και το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος για εξόδου βραδινή.
Όμορφη η σημερινή βραδιά και αρκετά ζεστή με μπονάτσα. Βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς
μου να δω και να τα πούμε λίγο τα καθημερινά. Ήπια ένα χυμό δροσερό και ένα ποτήρι νερό
τα είπαμε τα καθημερινά, τους καληνύχτισα και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι από τους
όμορφους, ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου. Έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ, Jacobs, είδα
την επικαιρότητα, τα αθλητικά και τον καιρό στον ΣΚΑΪ και κάθισα παρέα με τον δροσερό
καφέ και διάβασα τα μηνύματα την επικαιρότητα και τώρα γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment