Sunday, May 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα..... καλό πρωινό Μεγάλου Σαββάτου ηλιόλουστο και καλοκαιρινό
Καλή ανατολή στην ημέρα της Ανάστασης με το Άγιο Φως από τους Αγίους τόπους.
Ο χριστός μας είναι πάντα κοντά σε όλα τα πλάσματα του Πλανήτη Γη. Νωρίς
ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας της Ανάστασης.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα φρέσκια
τροφή, λίγο μαρούλι τρυφερό, μπρόκολο και φρέσκο δροσερό νερό. Και τα δυο κελαηδούν
από νωρίς το πρωί και μου κρατάνε συντροφιά. Σήμερα θα έχει ζέστη αρκετή γιατί η μέρα
είναι πραγματική καλοκαιρινή. Λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και
συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Έπλυνα και καθάρισα με νερό τα φίλτρα από τα Air Conditions
για να είναι καθαρά. Θα έρθουν για συντήρηση μετά τις ημέρες των γιορτών. Δέκα η ώρα
και βγήκα για λίγα ψώνια. Αρκετά ζεστή η μέρα. Λίγος κόσμος κυκλοφορεί στους δρόμους.
Πάρα πολλοί έφυγαν και φεύγουν και σήμερα για λίγες μέρες. Εγώ θα μείνω εδώ όλες τις
μέρες τις γιορτινές. Θα πάω μια βόλτα μέχρι παραλία με το Τραμ. Στην πιο όμορφη παραλία
της Αττικής Γης. Στο Παλαιό Φάληρο. Από την Μαρίνα Αλίμου μέχρι την Μαρίνα Φλοίσβου.
Βγήκα για τα τελευταία ψώνια για την Ανάσταση και το Πάσχα. Πέρασα από τον χασάπη μου
και πήρα τα γαρδουμπάκια που μου τα είχε έτοιμα να τα μαγειρέψω ανήμερα του Πάσχα.
Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο της γειτονιάς και πήρα ψωμί για τρεις
μέρες και δυο κουλούρια. Επέστρεψα σπίτι και τακτοποίησα τα ψώνια. Με την κούπα με τον
καφέ παρέα κάθισα και διάβασα τα μηνύματα την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για την
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα πλησιάζει δώδεκα και έτοιμος να
βγω μια βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία που σήμερα πράγματι είναι πολύ όμορφα.
Λίγος κόσμος σήμερα από και προς πλατεία. Πολλοί έχουν φύγει και αυτοί που έμειναν
πάνε για μπάνιο. Γεμάτα τα Τραμ περνάνε προς παραλία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο όλα
είναι άδεια και τα μαγαζιά περιμένουν να έρθει η ώρα για να κλείσουν. Στην πλατεία έχει
αρκετό κόσμο που κάθεται στη σκιά για λίγη δροσιά. Πολύς κόσμος έχει φύγει έστω και
λίγες ημέρες. Τυχεροί αυτοί που έμειναν εδώ. Θα περάσουν όμορφα και ήσυχα. Το βράδυ
της ανάστασης κανείς δεν θα απουσιάσει. Όλοι θα είναι παρόντες, μικροί μεγάλοι. Σίγουρα
θα είναι πολύ όμορφα στην Ανάσταση. Η βραδιά είναι πολύ όμορφη, ζεστή, καλοκαιρινή.
Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα και έφαγα το παγωτό μου και απόλαυσα την
ομορφιά της μέρας και της πλατείας. Λίγο μετά τις δυο επιστροφή στο σπίτι για φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο αρνάκι με πατάτες φούρνου, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα έχει ζέστη αρκετή. Στο σπίτι
έχω όλες τις τζαμόπορτες ανοιχτές και κατεβασμένες μόνο τις γρίλιες για δροσιά. Έξη
η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και
διαβάζω τα μηνύματα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε για τη δύση τους. Κανείς έξω
δεν κυκλοφορεί. Βγήκα πριν λίγο για να δω. Όλοι, όσοι έχουν μείνει, θα βγουν λίγο πριν
την Ανάσταση. Εγώ πάντως είμαι έτοιμος, θα βγω λίγο πριν τις έντεκα για να πάω μέχρι
τους δικούς μου να πάμε παρέα στην Ανάσταση και μετά όλοι μαζί, Καλή Ανάσταση.
Χριστός Ανέστη, Αληθώς Ανέστη. Χρόνια πολλά και καλά. Καλό Πάσχα. Μεσάνυχτα και
Χριστός Ανέστη. Άναψα το φαναράκι μου με το Άγιο φως και επέστρεψα σπίτι. Είπα τις
ευχές μου σε όλους, τσουγκρίσαμε τα αυγά για το έθιμο, τους τα έσπασα όλα και λίγο
μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το Χριστός Ανέστη. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην Κυριακή του Πάσχα. Ευχές σε όλους με εκτίμηση
και σεβασμό.

No comments:

Post a Comment