Sunday, May 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Σαββάτου, ανοιξιάτικου και δροσερού.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Σάββατο σήμερα, όλη μέρα, με μπονάτσα,
λιακάδα και αρκετή ζέστη, καλοκαιρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο
μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Νωρίς ξημερώνει, λίγο μετά τις έξη. Έπλυνα
τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα
καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα
λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι νερό για πρωινό. Έπλυνα τα πιατικά, ήπια λίγες γουλιές
καφέ και κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το χασάπικο και ψώνισα λίγα αυγά
και συκωτάκια πουλιών να τα μαγειρέψω την δευτέρα. Επιστροφή στο σπίτι και συνέχεια
της μέρας με τις δουλειές του σπιτιού. Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι. Μεταφύτεψα
τρεις γλάστρες σε μεγαλύτερες που είχα πάρει. Τις πότισα, τις έβαλα λίγο λίπασμα και τις
τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι που το βλέπει και ο ήλιος. Δυόσμος πλατύφυλλος,
καμπανούλες, πολύ όμορφο λουλούδι και λεμονορίγανη. Τα δυο μου μπαλκόνια είναι πολύ
όμορφα, όχι μόνο την άνοιξη αλλά όλο το χρόνο. Τα αγαπάω τα λουλούδια. Αυτό το έχω
πάρει από την Μητέρα μου. Ότι φυτέψω η μεταφυτεύσω πιάνει και μεγαλώνει. Για όλα
αυτό που χρειάζεται είναι αγάπη και φροντίδα. Αυτά μπορώ και τα προσφέρω από καρδιάς.
Πολύ όμορφο το Σαββατιάτικο πρωινό, σχεδόν καλοκαιρινό. Άλλες χρονιές τέτοια εποχή
είχα φύγει για διακοπές. Μάη και Ιούνη, η καλύτερη εποχή. Τώρα είναι όμορφα στο Μαράθι
στους Αρκιούς και τους Λειψούς. Εκεί πηγαίνω κάθε χρονιά. Αλλά η βάση μου είναι στην
Πάτμο την μοναδική. Σεπτέμβρη πηγαίνω στην Αμοργό και Αστυπάλαια. Είναι μοναδικά
στην Ελλάδα μας την καταπληκτική. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για βόλτα στη λιακάδα
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ καλά
είναι από κόσμο. Τα μαγαζιά είναι άδεια. Στην πλατεία πολύς κόσμος, για βόλτα και καφέ.
Όμορφα είναι να κάθεσαι στην πλατεία στη σκιά και στη δροσιά. Έφαγα το παγωτό μου
και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Πέρασα και από το
μανάβικο της γειτονιάς και πήρα ένα πεπόνι για μένα και ένα μαρούλι για τα καναρίνια.
Επιστροφή στο σπίτι. Έκοψα το πεπόνι σε φέτες και τέταρτα και τα έβαλα στο ψυγείο.
Έβαλα και από λίγο στα καναρίνια που τους αρέσει και το τσιμπάνε αμέσως. Ετοίμασα
ένα πιάτο με ένα γαρδουμπάκι με σάλτσα, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα
κρύα και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια που τσιμπάνε συνεχώς το πεπόνι που τους έβαλα και κελαηδάνε και πήγα
για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά και πλύσιμο των
πιατικών. Ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Η μέρα και ο ήλιος σιγά σιγά φεύγουν, πάνε
στο άλλο ημισφαίριο για να ανατείλουν. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις οκτώ. Χάπια βραδινά και
συνέχεια της βραδιάς στο σπίτι παρέα με τραγούδια και μουσική. Τα καναρίνια κάθισαν
στην γωνιά τους για να περάσουν την βραδιά τους. Λίγο πριν τις δέκα έτοιμος για να βγω
να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία. Σαββατόβραδο σήμερα με πολύ όμορφη βραδιά.
Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία λίγο μετά τις δέκα. Αρκετός κόσμος από και
προς πλατεία. Τα καφέ με αρκετό κόσμο στον μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία χαμός από
κόσμο. Κόσμος παντού. Όλα γεμάτα. Δεν υπάρχει τόπος για να καθίσεις, εκτός από τα
σκαλιά. Έκανα τη βόλτα μου κάθισα σε κάτι σκαλιά που βρήκα και λίγο μετά τις έντεκα
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Όμορφη σήμερα η βραδιά και ζεστή. Έκανα
ένα ποτήρι καφέ κρύο και κάθισα και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έγραψα
λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα, εδώ τέλειωσε η σημερινή
μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Κυριακή, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλά ανατολή στην καινούργια μέρα για μια όμορφη Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment