Wednesday, May 22, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με καλοκαιρινό καιρό και αρκετή ζέστη.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με ζέστη καλοκαιρινή και μπονάτσα.
Είναι μέρα για παραλία, βόλτα, καφέ, αναψυκτικό και μπάνιο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί με τα καναρίνια να κελαηδούν λίγο μετά την ανατολή
του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου
για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και τους έβαλα φρέσκια τροφή,
μπρόκολο και από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Τακτοποίησα
τα μπαλκόνια και πότισα τα λουλούδια και τα πράσινα μυρωδικά για τα φαγητά. Οι γλάστρες
μου στα μπαλκόνια ξεπερνούν τώρα τις 20. Χρειάζονται τώρα με τις ζέστες και όλο το
καλοκαίρι πότισμα καθημερινό. Συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει
το φως της μέρας και ο αέρας και να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πάντως έχει ζέστη
αρκετή από νωρίς το πρωί. Χρειάζεται προσοχή και να φοράς γυαλιά και καπέλο στις
μετακινήσεις σου από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο μετά τις δέκα διαβάζω την επικαιρότητα τα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας τραγούδια και μουσική.
Στο σπίτι καλά είναι, έχει δροσιά αρκετή και έχω και παρέα τα καναρίνια που κελαηδάνε
συνεχώς και μου κρατάνε συντροφιά. Δεν χρειάζομαι μουσική. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος
για να βγω για βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Αρκετός κόσμος
από και προς την πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο, όλα άδεια εκτός από ένα που πάντα
έχει κόσμο. Η πλατεία με κόσμο αρκετό. Όλοι κάθονται στη σκιά για λίγη δροσιά. Έχει
πολύ ζέστη όσο πλησιάζει η μεσημεριανή ώρα. Ζέστη και άμμο, αλλά μπονάτσα. Έκανα τη
βόλτα μου και στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το κουρείο μου και κουρεύτηκα.
Μου κάνανε και λούσιμο τα κορίτσια και έτσι είμαι εν τάξει. Επιστροφή σπίτι λίγο μετά
τις μία και ετοιμασία για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο συκωτάκια, έφτιαξα
σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έφαγα δυο τρία κομμάτια πεπόνι,
δροσερό γευστικό, έβαλα και από ένα κομμάτι στα καναρίνια που το τρώνε, το περίμεναν,
τους το βάζω κάθε απόγευμα και κάθισα παρέα με την κούπα με τον καφέ και διαβάζω την
επικαιρότητα, τα αθλητικά, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα
πήγε οκτώ. Χάπια βραδινά και έχει ζέστη αρκετή. Σήμερα θα βγω λίγο πιο αργά για να δροσίσει
λιγάκι, θα πάω μέχρι πλατεία να κάνω τη βόλτα μου. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος στα καφέ του μεγάλου δρόμου.
Στην πλατεία όλα γεμάτα. Όλοι κάθονται και απολαμβάνουν την βραδινή δροσιά στην πλατεία.
Κάθισα και εγώ σε κάτι σκαλιά και έφαγα ένα κουπάκι παγωτό, παρφέ κρέμα. Απόλαυσα την
δροσιά της βραδιάς και την ομορφιά της πλατεία και λίγο πριν τις έντεκα επέστρεψα σπίτι
για να συνεχίσω την βραδιά μου. Έφτιαξα ένα ποτήρι καφέ κρύο, έφαγα δυο τρία κομμάτια
πεπόνι δροσερό, που το έχω στο ψυγείο για να είναι κρύο και κάθισα, διάβασα τα μηνύματα,
ενημέρωσα τις σελίδες μου και πέρασα την βραδιά μου ακούγοντας μουσική απαλά.
Αύριο πάλι, Τετάρτη, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment