Thursday, May 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης καλοκαιρινής με μπονάτσα και συννεφιά από
την άμμο που έρχεται από τον Νοτιά. Κακή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Ζέστη έχει από νωρίς το πρωί. Καλοκαίρι μύρισε. Η άνοιξη μένει σιγά σιγά πίσω.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα
τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και τους έβαλα φρέσκια τροφή, μπρόκολο και από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά συμμάζεψα λίγο το σπίτι και
άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει το φως και ο αέρας της μέρας για αλλαγή της ατμόσφαιρας.
Μεταφύτεψα δυο βασιλικούς πλατύφυλλους και πότισα όλες της γλάστρες στα μπαλκόνια.
Χρειάζονται ένα πότισμα τη μέρα και στις μεγάλες ζέστες δυο, νωρίς το πρωί και το βράδυ.
Έφαγα δυο τρία κριτσίνια, ένα ακτινίδιο για πρωινό και παρέα με την κούπα με τον καφέ
κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω, λίγο μετά τις δέκα
για ενημέρωση των σελίδων μου. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε
συντροφιά τούτη την ώρα που γράφω. Λίγο μετά τις έντεκα βγήκα να πάω για λίγα ψώνια
από το Σούπερ Μάρκετ και να κάνω μια βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου.
Ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί. Τα μαγαζιά όλα χωρίς πελατεία και αρκετά πάνε για
κλείσιμο. Το Σούπερ Μάρκετ με πολύ λίγο κόσμο που ψωνίζει και πολύ λίγα πράγματα.
Μόνο τα απαραίτητα, όπως και εγώ. Ψώνισα αυτά που χρειάζομαι για το σπίτι, πήρα και μια
μικρή γλάστρα με μαϊντανό για το φαγητό, για μεταφύτευση και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ.
Τακτοποίησα τα ψώνια και βγήκα για να πάω μια βόλτα στην πλατεία για δουλειές. Έκανα τις
δουλειές μου, πήρα το Τραμ λίγο πριν τις δυο και επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο συκωτάκια, τέλειωσαν σήμερα, έφτιαξα σαλάτα με τυρί και ελιές,
φρέσκο ψωμί καθάρισα ένα αυγό βραστό, τρώω μόνο το ασπράδι, έβαλα ένα ποτήρι κρασί
και έφαγα μια χαρά παρέα με τα καναρίνια να κελαηδούν. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση,. Έριξα λίγο στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον
καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου. Ζέστη έχει αρκετή και μπονάτσα. Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός και όσο
ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση όλο και δροσίζει σιγά σιγά. Λίγο πριν τις οκτώ έριξα
από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες μου τώρα που φεύγει η πολύ ζέστη. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά σε λίγο ο ήλιος και η μέρα ανατέλλουν στο άλλο ημισφαίριο. Τα καναρίνια κάνουν
το τελευταίο κελάηδημα της μέρας. Μόλις έρθει το σκοτάδι πάνε για τη βραδινή ανάπαυση
και ύπνο. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωινό. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα για μια βόλτα εδώ
κοντά γιατί ο καιρός το πάει για βροχή. Συννεφιά της βροχής και δροσιά στη γειτονιά μου.
Πήγα μέχρι τους δικούς μου να τους δω και να πω την καλησπέρα μου. Ήπια τον χυμό μου
τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Την ώρα της επιστροφής για το σπίτι ψιχάλιζε συνεχώς.
Όλα ήταν βρεμένα. Στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι και συνεχίζω τη βραδιά μου. Έφτιαξα
ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα και είδα την επικαιρότητα, τα αθλητικά και τον καιρό
στον ΣΚΑΪ. Στη συνέχεια διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Άκουσα και έγραψα τραγούδια και μουσική και πέρασε
η βραδιά μου πίνοντας τον δροσερό καφέ μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Σε λίγο ξημερώνει Πέμπτη.....

No comments:

Post a Comment