Wednesday, May 29, 2013

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό τρίτης καλοκαιρινό με πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα, με ήλιο, καθαρό ουρανό και μπονάτσα καλοκαιρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι. Πότισα λίγο
και τις γλάστρες μου που έχω στα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Η μέρα είναι
πολύ όμορφη με λιακάδα, αρκετή δροσιά, μπονάτσα και καλοκαιρινή. Συμμάζεψα λίγο
το σπίτι και τα μπαλκόνια και κάνω ετοιμασία για μαγείρεμα. Το μενού έχει σήμερα
φασολάδα για το επόμενο τριήμερο. Το ούλος του βγαλμένου δοντιού είναι μια χαρά.
Ξέπλυνα λίγο τα δόντια μου και έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και άρχισα την ετοιμασία για το μαγείρεμα. Όλα έτοιμα λίγο μετά τις δέκα. Πρώτο
βράσιμο για 20 λεπτά, σούρωμα, αλλαγή νερού και έναρξη του κανονικού μαγειρέματος.
Σε καμιά ώρα θα είναι έτοιμη η φασολάδα γιατί σιγοβράζει να γίνει νόστιμη. Στα ενδιάμεσα
του μαγειρέματος, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έγραψα για την ενημέρωση
των σελίδων μου. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατούν συντροφιά. Έτσι
πέρασε η ώρα στο σπίτι μέχρι το μεσημέρι. Τέλειωσε το μαγείρεμα και λίγο μετά τις 12
έτοιμος για να βγω. Πήρα τη σακούλα με τα σκουπίδια και την πέταξα στον κάδο, που είναι
έξω από κει που μένω και συνέχισα σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Λίγος
κόσμος από και προς την πλατεία, τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια.
Στην πλατεία έχει αρκετό κόσμο που κάνει τη βόλτα του, κάθεται στην πλατεία με την παρέα
του και πίνει τον καφέ του, το αναψυκτικό του η πίνει νερό δροσερό από το μπουκάλι που
κρατά στο χέρι του. Έκανα τη βόλτα μου, ψώνισα δυο μπλουζάκια που ήταν προσφορά και
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στο κατάστημα που ψώνισα στην πλατεία
μόνο εγώ ήμουν, δεν υπήρχε άλλος πελάτης. Όλα τα μαγαζιά στην πλατεία και στην Ομήρου
που είναι ο εμπορικός δρόμος της Νέας Σμύρνης, σχεδόν άδεια όλα τα μαγαζιά, εκτός από
αυτά που πουλάνε κινητά και προγράμματα ομιλίας και Ίντερνετ. Επιστροφή σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά. Ετοίμασα ένα πιάτο βαθύ φασολάδα ζεστή, σαλάτα με ελιές, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο πεπόνι δροσερό που το τρώνε πολύ και
πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
ξέπλυνα λίγο το στόμα μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Τα καναρίνια κελαηδάνε
και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά την ώρα που πλένω τα πιατικά και συμμαζεύω την
κουζίνα. Παρέα με την κούπα με τον καφέ διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα βραδινά. Έτοιμος
και βγήκα για την βραδινή μου βόλτα εδώ κοντά. Πήρα λίγα φασόλια μαζί μου για να τα πάω
στους δικούς μου να τα φάνε αύριο. Κάθισα, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά
και λίγο μετά της εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά για να περάσω την
υπόλοιπη βραδιά. Έκανα ένα καφέ κρύο, έφαγα ένα γιαούρτι με λίγο πεπόνι παρέα και κάθισα
να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και
άκουσα τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασα σήμερα τη μέρα και την βραδιά που ήταν όμορφη
και με αρκετή δροσιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Το καλοκαίρι έρχεται σιγά
σιγά με μπονάτσα και αρκετή δροσιά. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment