Friday, May 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, δροσερό, ηλιόλουστο και καλοκαιρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα, με λίγη συννεφιά στον Αττικό Ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα το σημερινό πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό, διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού όπως κάθε πρωινό και έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες με τα μυρωδικά φυτά. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής.
Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια και ήπια δυο γουλιές
καφέ πριν συνεχίσω την ημέρα μου. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο κρατώντας μου συντροφιά πρωινή. Δέκα η ώρα και είπα να ξυριστώ.
Ξυρίστηκα λίγα λεπτά, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ετοιμάστηκα να βγω για
ψώνια πρωινά. Βγήκα, πήρα το Τραμ προς παραλία και σε δυο λεφτά κατέβηκα μπροστά
στον Βερόπουλο. Έκανα τα ψώνια μου στα γρήγορα, γιατί δεν είχε καθόλου κόσμο και ξανά
πήρα το Τραμ και κατέβηκα σε δυο λεφτά στη στάση της γειτονιάς μου. Επέστρεψα σπίτι
τακτοποίησα τα ψώνια και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί και κριτσίνια.
Επέστρεψα σπίτι και σε λίγο έτοιμος να βγω για βόλτα μέχρι πλατεία. Η μέρα είναι
δροσερή σήμερα με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό. Μπορεί και να βρέξει σε λίγο.
Δώδεκα η ώρα και βγήκα για βόλτα για πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά για να κάνω τις
δουλειές μου. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ όμως και τα μαγαζιά όλα
είναι σχεδόν άδεια. Στην πλατεία έχει αρκετό κόσμο που κάνει τη βόλτα του, τα ψώνια του
και πίνει τον καφέ του. Έκανα τις δουλειές μου, την βόλτα μου, ψώνισα κάτι που ήθελα
από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία για το μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο φακές, σαλάτα με τυρί, ελιές, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και
έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά.
Σήμερα έχει πολύ όμορφη δροσιά. Η μέρα είναι ανοιξιάτικη. Κάθισα για να διαβάσω την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου, παρέα με την
κούπα με τον καφέ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν προς
την δύση. Σε λίγο θα ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο. Ετοιμάστηκα για να βγω βόλτα
βραδινή. Η βραδιά είναι πολύ όμορφη και δροσερή. Θα πεταχτώ μέχρι τους δικούς μου
να δω και να τα πούμε λίγο τα καθημερινά. Πήγα μέχρι τους δικούς μου, ήπια ένα χυμό τα
είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι. Πριν επιστρέψω
στο σπίτι πέρασα από το χασάπικο της γειτονιάς και πήρα ένα κιλό, μοσχαρίσια ελιά, για το
αυριανό φαγητό. Θα φτιάξω μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια. Επέστρεψα σπίτι, έφτιαξα ένα
ποτήρι καφέ κρύο, Jacombs, και κάθισα να δω τα αθλητικά και τον καιρό. Παρέα με τον καφέ
διάβασα τα μηνύματα, τα αθλητικά, την πολιτική επικαιρότητα και έγραψα για την ενημέρωση
των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την ημέρα και την βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό της Παρασκευής που σε λίγο ξημερώνει. Καλή ανατολή στην καινούργια
ημέρα που θα είναι δροσερή, με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό......

No comments:

Post a Comment