Monday, May 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής με δροσιά καλοκαιρινή.
Καλή ανατολή στην τελευταία Κυριακή της Άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, που κελαηδούν από νωρίς το πρωί
και μου κρατάνε συντροφιά τις ώρες που βρίσκομαι σπίτι καθημερινά. Είναι μια πολύ
όμορφη συντροφιά. Που μαζί με τις γλάστρες στα μπαλκόνια ομορφαίνουν την κάθε
ημέρα της καθημερινότητας και δίνουν νόημα και χρώματα στη ζωή. Συμμάζεψα λίγο
το σπίτι, σκούπισα, γενικώς, έκανα σφουγγάρισμα όλο το σπίτι και τα μπαλκόνια και
οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια,
ήπια και ένα ποτήρι γάλα και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Διάβασα
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και πότισα όλες τις γλάστρες, λουλούδια και μυρωδικά που
βάζω στο φαγητό. Όμορφη η σημερινή Κυριακή, η τελευταία του μήνα και της Άνοιξης.
Έχει αρκετή δροσιά από νωρίς το πρωινό, με ήλιο και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Για
βόλτα είναι σήμερα προς παραλία μεριά και για μπάνιο βέβαια. Η ώρα πήγε δώδεκα και
όλα στο σπίτι είναι τακτοποιημένα. Έτοιμος και βγήκα για τη βόλτα μου μέχρι πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο
όλα άδεια, απλά είναι ανοιχτά. Τα Τραμ περνούν γεμάτα σχεδόν για παραλία και οι στάσεις
μέχρι πλατεία έχουν κόσμο αρκετό. Γεμάτη η πλατεία από συντροφιές που πίνουν καφέ
και κάνουν τη βόλτα τους. Κάθισα και εγώ, έφαγα το παγωτό μου, απόλαυσα την ομορφιά
της μέρας και της πλατείας και λίγο μετά τις μία επιστροφή στο σπίτι για μεσημεριανό φαγητό.
Επιστροφή σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά, ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό κεφτέδες με σάλτσα και
πατάτες φούρνου, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε συνεχώς και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και παρέα με την
κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω μηνύματα, επικαιρότητα και γράφω για τη σελίδα
μου την καθημερινή. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Πολύ όμορφη η βραδιά με αρκετή
δροσιά και φεγγαράδα. Έτοιμος για να βγω μια βόλτα εδώ κοντά στους δρόμους της
γειτονιάς. Θα περάσω και από τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα. Έκανα τη βόλτα
μου, πέρασα και από τον αδελφό μου, είπα την καλησπέρα μου και επιστροφή σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά μου με γράψιμο, διάβασμα και να δω λίγο τηλεόραση. Απλά θα δω
τα αθλητικά της Κυριακής. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα να διαβάσω τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και να γράψω λίγο για την σελίδα μου την καθημερινή. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά της Κυριακής. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και στην καινούργια βδομάδα. Δευτέρα αύριο.
Η άνοιξη φεύγει σιγά σιγά και δίνει τη θέση της στην καλοκαιρινή εποχή σε λίγες μέρες.
Καλό καλοκαίρι.....Καλές διακοπές σε όσους μπορέσουν να πάνε.
Εγώ πάντως θα μείνω εδώ.....στην πόλη

No comments:

Post a Comment