Friday, May 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....Καλή Πέμπτη καλοκαιρινή με ζέστη αρκετή και λίγο αεράκι.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι για μπάνιο και βόλτα παραλία.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο
γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο
μπαλκόνι και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες που έχω
στα δυο μπαλκόνια και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Όμορφη η σημερινή μέρα
καλοκαιρινή και σχετικά δροσερή. Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Το μενού έχει κεφτέδες
τηγανιτούς, που τους έχω έτοιμους από χθες, με πολύ όμορφη και γευστική σάλτσα από
φρέσκια ντομάτα, με πιπεριές, πράσινη και κόκκινη, σκόρδο, κρεμμύδι, δυο πράσα, λίγα
μυρωδικά από αυτά που έχω στις γλάστρες, αλάτι, πιπέρι και όταν είναι έτοιμο το φαγητό
λίγο φρέσκο μαϊντανό. Το μεσημέρι θα φτιάξω και λίγο ρύζι σπυρωτό. Στις δέκα βγήκα και
πήγα μέχρι τον φούρνο και πήρα ψωμί και λίγα κριτσίνια. Στην επιστροφή πέρασα από το
μανάβικο και πήρα ότι χρειάζομαι για το σημερινό φαγητό. Λίγο πριν τις έντεκα άρχισα
το μαγείρεμα σε μέτρια φωτιά, την σάλτσα έκανα στην ουσία και έριξα μέσα τους κεφτέδες
και έγινε ένα πολύ όμορφο φαγητό. Σαλάτα έχω έτοιμη, μαρούλι, με άνηθο και κρεμμυδάκι.
Δώδεκα η ώρα και όλα έτοιμα και έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία που είναι
όμορφη η μέρα. Τα Τραμ περνούν σχεδόν γεμάτα προς παραλία χωρίς διακοπή. Είναι όμορφη
η μέρα για μπάνιο και καφέ στην παραλία. Αύριο θα πάω και εγώ μια βόλτα για καφέ στην
Μαρίνα του Φλοίσβου. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο
σχεδόν άδεια όλα. Πηγαίνοντας για πλατεία είδα που ετοιμάζουν το Θερινό σινεμά που το
έχει τώρα ο Δήμος της Νέας Σμύρνης. Το πιο όμορφο θερινό σινεμά στο μεγάλο δρόμο, λίγο
πριν την πλατεία. Αρκετός κόσμος στην πλατεία. Τα καφέ όλα έχουν κόσμο και τα μαγαζιά
επίσης, γιατί έχουν προσφορές. Κάθισα λίγο στην πλατεία, έφαγα το παγωτό μου, ήπια και
ένα ποτήρι κρύο νερό και λίγο μετά της μία επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο με ρύζι, με δυο κεφτέδες, με όμορφη σάλτσα, σαλάτα με τυρί, ένα
αυγό βραστό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
κομμάτι τρυφερό πεπόνι, που τους αρέσει και το τρώνε και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον
καφέ και το κελάηδημα των καναρινιών κάθισα και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Το απόγευμα είναι αρκετά δροσερό καλοκαιρινό.
Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και ετοιμάστηκα για να βγω μια βόλτα
εδώ κοντά στους δρόμους της γειτονιάς. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση. Έχει αρκετή
δροσιά. Πέρασα να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου και κάθισα να πιω ένα χυμό και να
τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά. Λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σιγά
σιγά στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα στα γρήγορα ένα ποτήρι καφέ κρύο, Jacombs,
και κάθισα να δω το παιχνίδι μπάσκετ Άρης- Πανιώνιος. Ο Άρης νίκησε στον δεύτερο αγώνα
στα πλέι- οφ της Α1 Ανδρών. Έντεκα η ώρα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Έτσι τέλειωσε και η σημερινή μέρα και βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Σε λίγο ξημερώνει η καινούργια ημέρα....Παρασκευή.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment