Friday, May 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Μεγάλης Πέμπτης. Ηλιόλουστης και καλοκαιρινής
Καλή ανατολή ανοιξιάτικη με αρκετή ζέστη καλοκαιρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό, έφαγα ένα
ακτινίδιο, ήπια και δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα το σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Πότισα στις γλάστρες τα λουλούδια και τα αρωματικά φυτά και ετοίμασα
ότι χρειάζονται για να μαγειρέψω το σημερινό φαγητό. Το μενού έχει φασολάκια,
με λίγα κολοκύθια, καρότα, πατάτες, κρεμμύδι, με φρέσκες ντομάτες, λίγο μαϊντανό
και λίγο ελαιόλαδο. Δέκα η ώρα και άρχισε το μαγείρεμα σιγά σιγά με το σοτάρισμα
του κρεμμυδιού. Σε καμιά ώρα θα είναι έτοιμα τα φασολάκια, νόστιμα και καλοψημένα.
Σε σιγανή φωτιά ψήνεται το φαγητό και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Τα καναρίνια κελαηδούν και μου κρατούν συντροφιά.
Πότε πότε ρίχνω και μια ματιά στο ψήσιμο του φαγητού που ψήνεται σε σιγανή φωτιά.
Η ώρα πήγε έντεκα και μισή και έτοιμο το φαγητό. Το δοκίμασα και είναι καλά ψημένο
και νόστιμο. Τακτοποίησα την κουζίνα, ντύθηκα καλοκαιρινά και βγήκα για να πάω να
κάνω τις δουλειές μου τις καθημερινές και λίγα ψώνια που χρειάζομαι. Πήρα το Τραμ
από τη στάση στη γειτονιά μου, με κατεύθυνση προς παραλία και πήγα μέχρι το Φάληρο
να κάνω τις δουλειές μου και να ψωνίσω αυτά που χρειάζομαι. Γεμάτο το Τραμ προς
παραλία. Οι πιο πολλοί πηγαίνουν για μπάνιο γιατί η μέρα είναι καλοκαιρινή. Έκανα
τις δουλειές μου, ψώνισα αυτά που χρειάζονται για το σπίτι, πήρα και ένα καρβέλι ψωμί
και επέστρεψα για το σπίτι, με το Τραμ, να αφήσω τα ψώνια. Λίγο πριν τις μία βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία για να κάνω τη βόλτα μου. Αρκετός κόσμος
από και προς πλατεία. Γεμάτη κόσμο η πλατεία, που κάνει τη βόλτα του, τα ψώνια του
για τις γιορτές και πίνει τον καφέ του σε κάποιο από τα καφέ τις πλατείας. Όμορφα είναι
στην πλατεία μας και με δροσιά. Η πλατεία είναι καθαρή και περιποιημένη πάντα. Λίγο
πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι και ετοίμασα για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο φαγητό,
λίγη σαλάτα με ανθότυρο, ταραμοσαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα κουτί κρύα μπύρα. Πριν
το φαγητό έκανα ένα ντους, γιατί σήμερα έχει ζέστη αρκετή και κάθισα για φαγητό. Τα
καναρίνια μου κάνουν παρέα με το κελάηδημά τους την ώρα του φαγητού. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα είναι η μέρα αρκετά ζεστή, καλοκαιρινή.
Έξη η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα
και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου εδώ κοντά. Πολύ όμορφη η βραδιά.
Καλοκαιρινή πραγματική. Πήγα μέχρι τους δικούς μου να τους δω και να τα πούμε λίγο
τα καθημερινά. Ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι νερό τα είπαμε λίγο και μετά τις εννιά
τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι για να δω ποδόσφαιρο. Έκανα μια κούπα πράσινο
τσάι και κάθισα να δω το παιχνίδι στον ΑΝΤ Μπενφίκα – Φενέρμπαχτσε. Ενδιάμεσα του
παιχνιδιού γράφω σιγά σιγά για ενημέρωση των σελίδων μου. Τέλειωσε το παιχνίδι με
νικήτρια την Μπενφίκα με 3-1. Πάει στον τελικό του UEFA.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η νύχτα της Μεγάλης Πέμπτης. Αύριο θα τα πούμε και
πάλι από νωρίς το πρωί. Καλά ανατολή Μεγάλης Παρασκευής.....

No comments:

Post a Comment