Monday, May 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Καλό Πάσχα σε όλους. Χριστός Ανέστη για όλα τα πλάσματα
στον Πλανήτη Γη.
Καλή Ανατολή στην Ανάσταση του κόσμου όλου.
Πάσχα σήμερα ηλιόλουστο και καλοκαιρινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά
την ανατολή του ήλιου της Κυριακής του Πάσχα. Έπλυνα τα δόντια μου και το
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τα καναρίνια κελαηδούν από
νωρίς το πρωινό. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι και συμμάζεψα λίγο το σπίτι.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Η σημερινή μέρα είναι πολύ όμορφη με ήλιο και μπονάτσα.
Σήμερα δεν θα πάω πουθενά, θα είμαι σπίτι να φάω τη μέρα του Πάσχα παρέα με τα
καναρίνια μου και τα λουλούδια μου. Πριν λίγο τα πότισα όλα γιατί και σήμερα θα έχει
ζέστη αρκετή για αυτή την εποχή. Φαγητό έχω κατσικάκι με πατάτες στο φούρνο, μου το
έδωσαν μετά την Ανάσταση οι δικοί μου και έτσι έχω για δυο μέρες φαγητό. Ήπια λίγες
γουλιές καφέ και διάβασα τα μηνύματα που όλα είναι γιορταστικά με ευχές. Έντεκα η ώρα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Σε λίγο
θα βγω να πάω μια βόλτα με το Τραμ για παραλία, μέχρι το Φλοίσβο και την Μαρίνα.
Δώδεκα η ώρα και περιμένω το Τραμ να περάσει για παραλία. Δεν άργησε να έρθει για Σ.Ε.Φ
το Τραμ. Μπήκα και σε λίγα λεπτά ήμουν παραλία. Κόσμος λίγος, λόγω Πάσχα. Όλοι είναι
σπίτι και ετοιμάζουν το μεσημεριανό φαγητό. Εγώ πάντως το έχω έτοιμο για αυτό πάω και
τη βόλτα μου τέτοια ώρα. Κατέβηκα Πάρκο Φλοίσβου και περπάτησα μέχρι τη Μαρίνα μια
και η μέρα είναι καλοκαιρινή. Λίγος κόσμος στη βόλτα. Αρκετοί όμως κάνουν μπάνιο και
ηλιοθεραπεία. Πολύ όμορφα στη Μαρίνα, όπως πάντα. Πολλά σκάφη έχουν σαλπάρει για τα
νησιά και τ άλλα ετοιμάζονται και αυτά. Τα καφέ όλα γεμάτα σχεδόν. Έκανα τη βόλτα μου
μέχρι τον Ναυτικό όμιλο και κάθισα στη Δωδώνη και έφαγα ένα παγωτό καϊμάκι σε κουπάκι
παρέα με ένα ποτήρι κρύο νερό. Όμορφα, ήσυχα, γραφικά, μοναδικά να τρως το παγωτό σου
απέναντι από πολύ όμορφα σκάφη. Λίγο μετά τις μία πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Τα καναρίνια με περίμεναν και μόλις κατάλαβαν ότι επέστρεψα
άρχισαν το κελάηδημα. Τους έβαλα φρέσκια τροφή, μπρόκολο και από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού για να περάσουν την υπόλοιπη ημέρα. Ετοίμασα ένα πιάτο κατσικάκι ψητό με
πατάτες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Έφαγα δυο τρεις κουταλιές παγωτό που
πάντα έχω στο ψυγείο, ήπια ένα ποτήρι δροσερό νερό και παρέα με την κούπα με τον καφέ
κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Έγραψα λίγο για ενημέρωση των
σελίδων μου, παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση, σε
λίγο θα ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο. Πολύ όμορφη η βραδιά του Πάσχα στην Αττική
Γη. Έχει αρκετή ζέστη και όμορφη ησυχία. Σε λίγο θα βγω βόλτα μέχρι πλατεία να
απολαύσω την ησυχία της βραδιάς. Λίγο μετά τις εννιά από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία, τα καφέ άδεια και ορισμένα
κλειστά, λόγω Πάσχα. Στην πλατεία αρκετός κόσμος, απολαμβάνει την ομορφιά και την
ησυχία της πλατείας και τις βραδιάς. Έκανα τη βόλτα μου σιγά σιγά και επέστρεψα σπίτι
για να συνεχίσω τη βραδιά. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και
ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά του Πάσχα. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Σε λίγο ξημερώνει η καινούργια βδομάδα.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και βδομάδα.....

No comments:

Post a Comment