Wednesday, May 8, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, ηλιόλουστο και καλοκαιρινό.
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα με ήλιο, ζέστη και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό και έφαγα λίγα
μικρά παξιμάδια και ένα ποτήρι γάλα. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα λίγο
το σπίτι, τα μπαλκόνια και πότισα τα λουλούδια και τα μυρωδικά στις γλάστρες. Σήμερα
έχω και μαγείρεμα. Το μενού έχει φακές σήμερα να φτιάξω για το επόμενο τριήμερο.
Ετοίμασα ότι χρειάζεται για τις φακές και δέκα η ώρα άρχισα το μαγείρεμα με το πρώτο
βράσιμο της φακής. Το μαγείρεμα της φακής συνεχίζεται, σιγοβράζοντας, μέχρι να χυλώσει.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ και τα καναρίνια να κελαηδούν συνεχώς, κάθισα και
διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Προσέχω όμως και το φαγητό που συνεχίζει να σιγοβράζει. Έντεκα και μισή και το φαγητό
έτοιμο, καλό ψημένο, χυλωμένο και νόστιμο. Ζέστη αρκετή έχει και σήμερα. Είναι για
θάλασσα και μπάνιο. Εγώ θα κάτσω σπίτι παρέα με την κούπα με τον καφέ και τα καναρίνια
που κελαηδούν. Θα διαβάσω, θα γράψω τραγούδια και μουσική και θα φάω μετά τις δυο.
Ετοίμασα το μεσημεριανό μου φαγητό. Ήπια τα χάπια μου πριν το φαγητό, ετοίμασα ένα
πιάτο βαθύ φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
έπλυνα τα πιατικά του μεσημεριανού φαγητού και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα
και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο λίγο πριν δύσει ο ήλιος
και η μέρα. Όμορφη και σήμερα η μέρα και η βραδιά, καλοκαιρινή, με ζέστη αρκετή. Σε λίγο
θα πάω μια βόλτα εδώ κοντά. Ο κόσμος άρχισε να γυρίζει στην πόλη. Οι δρόμοι γέμισαν
από αυτοκίνητα. Ο κόσμος άρχισε να κυκλοφορεί. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και πήγα μέχρι
τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα και τους πήγα λίγες φακές για να φάνε αύριο. Ήπια
ένα χυμό και ένα ποτήρι δροσερό νερό, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά
τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έφτιαξα ένα ποτήρι
κρύο καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για την
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Σε λίγο ξημερώνει Τετάρτη.

No comments:

Post a Comment