Sunday, February 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με λιακάδα χειμωνιάτικη και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη που είναι μια όμορφη μέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με όμορφο χειμωνιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια, στο φως του ήλιου και της μέρα και τα τοποθέτησα στη θέση τους
στο απάνεμο μπαλκόνι. Φρόντισα, όπως καθημερινά, τα καναρίνια, για να περάσουν την μέρα
τους μέχρι να βραδιάσει. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα και έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες, κλάδεψα την Βουκαμβίλια και άνοιξα τις τζαμόποτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος, ο αέρας
και η μέρα για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια
το γάλα μου για πρωινό. Λίγο μετά της εννιά έβαλα στο πλυντήρια το σεντόνι του κρεβατιού και του παπλώματος την θήκη για μια πλύση. Άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια
ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα
η ώρα και πλυντήριο τέλος, έβγαλα τα ρούχα, τα άπλωσα στην απλώστρα και τα έβγαλα έξω στο
μπαλκόνι, το απάνεμο, που έχει ήλιο όλη μέρα. Ντύθηκα κατάλληλα και έτοιμος να βγω να πάω
από πεζοδρόμιο μεριά την βόλτα μου μέχρι πλατεία και να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία, μια που έχει πολύ όμορφη
ημέρα. Πολύς κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Η πλατεία με πολύ κόσμο
παντού, λόγω καλοκαιρίας. Όλα γεμάτα, πλατεία και καφέ. Όλα τα μαγαζιά τύπου Βενέτη έχουν
πολύ κόσμο περιμένεις στην ουρά. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από όλα
τα μαγαζιά, ψώνισα κάτι λίγα από τον Βενέτη και το Παραδοσιακό στην Ομήρου, λίγο ανθότυρο
και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Όμορφη η μέρα και σήμερα, με αρκετά ζεστό καιρό για την
χειμερινή εποχή. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με λίγο τυρί και ένα
αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά,. Συμμάζεψα την κουζίνα και έριξα μια ματιά
στα καναρίνια. Όμορφο το σημερινό απόγευμα, μόλις πριν λίγο έδυσε ο ήλιος και έχει ακόμα
μέρα μισή ώρα μετά τις έξη. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου
στο FaceBook. Επτά η ώρα. Έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους
στην ζεστασιά του σπιτιού. Με περίμεναν και τα δυο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι, παρέα με το Ίντερνετ, μουσική και λίγο τηλεόραση. Σήμερα έξω δεν θα βγω, θα κάτσω μέσα τα αθλητικά να παρακολουθήσω στο Ίντερνετ. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά μια χαρά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη, με λιακάδα και καλό καιρό.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment