Sunday, February 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με χειμωνιάτικη συννεφιά και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με γενική συννεφιά και κρύο από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την σκοτεινιά, λόγω συννεφιάς και κρύο
αρκετό από νωρίς το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας για
να περάσουν την μέρα τους και τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Τα φρόντισα
όπως κάθε πρωινό, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συνέχισα της πρωινές δουλειές του σπιτιού. Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει φρέσκος αέρας
στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έκλεισα γρήγορα τις τζαμόπορτες γιατί έχει
κρύο αρκετό τώρα το πρωινό. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια
ήπια το γάλα μου για πρωινο, ήπια και δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και της σελίδας μου στο FaceBook. Χειμωνιάτικη η μέρα σήμερα με κρύο αρκετό και συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Δώδεκα η ώρα και κρύο πολύ έξω μα και στο σπίτι, μέσα, ακόμα. Δεν θα βγω
σήμερα έξω για βόλτα πρωινή, μην κρυώσω, γιατί δεν κάνει να αρρωστήσω. Μία η ώρα και άναψε
η θέρμανση στο σπίτι, τα καλοριφέρ, για να ζεσταθεί το σπίτι, σήμερα έχει κρύο πολύ. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα
πιάτο, ζεστό, πατάτες με σάλτσα και κεφτέδες στην κατσαρόλα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κόκκινο βαρελίσιο κρασί . Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στη ζεστασιά
του σπιτιού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και τακτοποίησα
την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, γιατί έξω έχει πολύ κρύο και συνέχισα στο Ίντερνετ
παρέα με τον καφέ μου στη ζεστασιά του σπιτιού. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα,. Διάβασα την
επικαιρότητα, παρακολούθησα τα αθλητικά, μπάσκετ, ποδόσφαιρο και ενημέρωσα τις σελίδες μου
τις καθημερινές και την σελίδα στο FaceBook. Έξω έχει κρύο αρκετό και αέρα παγωμένο. Λίγο
μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό, λίγο μετά το ξημέρωμα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Σάββατο βράδυ και θα μείνω μέσα, δεν θα βγω για βόλτα βραδινή γιατί έχει κρύο πολύ. Θα μείνω
μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού να παρακολουθήσω την επικαιρότητα, λίγη τηλεόραση και όλα τα
αθλητικά, παρέα με μια κούπα τσάι πράσινο ζεστό με μια κουταλιά μέλι. Όμορφα είναι στο σπίτι
τώρα τον χειμώνα. Μόλις πριν λίγο άναψε η θέρμανση του σπιτιού και ζέστανε το σπίτι για να περάσω όμορφα την βραδιά. Εννιά η ώρα και άνοιξα την τηλεόραση για να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ.
Δέκα η ώρα τέλειωσα με τον ΣΚΑΪ και έκλεισα την τηλεόραση. Χαλάει ο καιρός για τις επόμενες
τρεις μέρες. Κρύο πολύ, αέρας, βροχή και χιόνια. Χειμώνας άσχημος μέχρι να περάσει το σύστημα
τις κακοκαιρίας. Όλη η Ευρώπη περνάει άσχημο χειμώνα. Εμείς εδώ έχουμε και τους σεισμούς.
Τι να κάνουμε, χειμώνας είναι και θα περάσει. Δυο μήνες ακόμα χειμώνα, μέχρι να έρθει η άνοιξη
με τα όμορφα της. Αυτά είδα και άκουσα στα νέα του ΣΚΑΪ. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι με
μια κουταλιά μέλι και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα τα καθημερινά
και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφα πέρασε και η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Χειμώνα με κρύο και βροχή εδώ στην Αττική.
Καλό πρωινό με χαμόγελο....

No comments:

Post a Comment