Saturday, February 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής με χειμωνιάτικο ήλιο και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη με ήλιο, λίγη συννεφιά και Νοτιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη
θέση τους. Φρόντισα τα καναρίνια, όπως κάθε πρωινό, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες μου και συνέχισα την τακτοποίηση του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να
μπει ο ήλιος, η μέρα και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τέλειωσα τις
πρωινές δουλειές του σπιτιού, ήπια δυο γουλιές καφέ και κάνω ετοιμασία για το μαγείρεμα το
σημερινό. Το μενού έχει σήμερα, πατάτες με σάλτσα και κεφτέδες στην κατσαρόλα, γιατί έχω κιμά
και πρέπει να τον καταναλώσω. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα. Αρχή με σοτάρισμα
δυο κρεμμυδιών, σοτάρισμα λίγο τις πατάτες, έβαλα ένα κουτί ντομάτες στον τρίφτη και συνέχισα
μέχρι να γίνουν η σάλτσα και οι πατάτες σε χαμηλή φωτιά. Ετοίμασα τους κεφτέδες και τους
έβαλα με προσοχή λίγο πριν γίνει η σάλτσα και οι πατάτες. Λίγο μετά τις έντεκα τοποθέτησα τους κεφτέδες στην κατσαρόλα με προσοχή, κούνησα λίγο την κατσαρόλα και συνέχισα το μαγείρεμα
πάντα σε χαμηλή φωτιά. Δεν χρειάστηκε ανακάτωμα το φαγητό, απλά λίγο κούνημα η κατσαρόλα
και δώδεκα η ώρα έτοιμο το φαγητό, νόστιμο και καλά ψημένο. Στην διάρκεια που μαγείρευα
έβρασα 6 αυγά σφιχτά να τα έχω έτοιμα στο ψυγείο να τρώω ένα κάθε τόσο μόνο το ασπράδι. Όλα
έτοιμα και λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω την βόλτα μου την πρωινή
προς πλατεία και να κουρευτώ στα γρήγορα αν δεν έχει κόσμο το κουρείο. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα προς πλατεία. Αρκετός κόσμος και σήμερα
από και προς πλατεία, λόγω καλοκαιρίας. Το κουρείο δεν είχε κόσμο πολύ, μπήκα, με έλουσαν,
κουρεύτηκα, με ξανά έλουσαν και έφυγα για πλατεία να κάνω την βόλτα μου. Αρκετός κόσμος
στην πλατεία και στα καφέ, έκανα την βόλτα μου, ψώνισα λίγα κριτσίνια για το σπίτι να έχω να
τρώω και επέστρεψα από πεζοδρόμιο μεριά για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι, έριξα
μια ματιά στην κουζίνα και στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό, τακτοποίησα την κουζίνα και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο ζεστό πατάτες με κεφτέδες, με σάλτσα
στην κατσαρόλα, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί βαρελίσιο από
του Μακρή στο Χολαργό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook. Η βραδιά ήσυχη αλλά έχει κρύο αρκετό δεν είναι
για βόλτα βραδινή. Επτά και μισή έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν
την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι. Σήμερα δεν έχει έξοδο βραδινή γιατί έχει κρύο πολύ και έχω να δω και μπάσκετ Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα
για την Euroleague από το ΟΑΚΑ. Καλή επιτυχία στον Παναθηναϊκό. Δύσκολα τα πράγματα για
τον Παναθηναϊκό, χάνει από την Μπαρτσελόνα μέχρι και το τρίτο δεκάλεπτο. Είδα τα νέα και τον
καιρό στον ΣΚΑΪ, κακοκαιρία έρχεται το Σαββατοκύριακο. Αλλά θα περάσει. Μόνο προσοχή
χρειάζεται. Τέλειωσε το μπάσκετ. Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 56-63. Κακός ο Παναθηναϊκός
στην επίθεση γι αυτό έχασε. Κρίμα. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Χαλάει ο καιρός, αλλά θα περάσει η κακοκαιρία γρήγορα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Γενάρη.
Καλό πρωινό χειμωνιάτικο με κακοκαιρία να έρχεται και να περνά στα γρήγορα....

No comments:

Post a Comment