Saturday, February 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό ανοιξιάτικο στη συνέχεια του Φλεβάρη.
Καλό πρωινό με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό, άπνοια και μπονάτσα ανοιξιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με συννεφιασμένο ουρανό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της καινούργιας μέρας και τις ανοιξιάτικης συννεφιάς. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά
για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό
διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές της καθημερινότητας. Φρόντισα τα καναρίνια, όπως κάθε πρωινό, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και
συμμάζεψα το σπίτι. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας και ο αέρας για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια το
γάλα μου για πρωινό. Δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην
επικαιρότητα και ενημέρωσα για λίγο τις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο πριν τις έντεκα ντύθηκα για να βγω να πάω μέχρι το σπίτι της κόρης μου, στον Άγιο Δημήτριο, με το Τραμ, για να
τους δω. Να δω και τον εγγονό μου που κοντεύει τριών μηνών. Βγήκα, πήρα το Τραμ από την
στάση της γειτονιάς μου και πήγα μέχρι τον Άγιο Δημήτρη. Βγήκα στη στάση πήγα εκεί που μένει
η κόρη μου, κάθισα μέχρι λίγο πριν τις μία, τους είδα όλους και τον εγγονό μου βέβαια που μεγαλώνει καθημερινά και έφυγα για επιστροφή πάλι με το Τραμ στη Νέα Σμύρνη. Κατέβηκα στην
πλατεία μια που ήταν ωραία η μέρα, έκανα την βόλτα μου στην πλατεία που είχε κόσμο αρκετό
πέρασα από την Vontafon στην Ομήρου, πλήρωσα το τηλέφωνο μου και επέστρεψα σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο της γειτονιάς ψώνισα ένα μαρούλι
και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Επιστροφή σπίτι. Έβαλα από
ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο βαθύ με ζωμό από λαχανικά
εποχής με μοσχάρι για σούπα, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο. τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφο το απόγευμα, μπονάτσα, άπνοια
και καλός καιρός. Όμορφα τα χρώματα στον ουρανό της Αττικής την ώρα της δύσης του ήλιου.
Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα διάβασα τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά, έβαλα
μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου.
Όμορφη η βραδιά, χωρίς κρύο αλλά με συννεφιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και
ντύθηκα για να βγω να πάω την βόλτα μου εδώ κοντά στη γειτονιά και να περάσω από τους δικούς
μου για να δω. Βγήκα και κάνοντας την βόλτα μου πέρασα από τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο
μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή για το σπίτι.
Επέστρεψα σπίτι, έφτιαξα μια κούπα τσάι και κάθισα και παρακολούθησα τα νέα στην τηλεόραση
του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα είδα και τον καιρό, έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ.
Διάβασα την επικαιρότητα, έκανα την ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές και συνέχισα
την βραδιά με γράψιμο, διάβασμα και άκουσμα μουσικής και τραγουδιών από τις μουσικές σελίδες.
Έτσι πέρασε η μέρα μου και η βραδιά της Παρασκευής. Αύριο πάλι, Σάββατο, θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη.....

No comments:

Post a Comment