Friday, February 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλό πρωινό του Φλεβάρη ανοιξιάτικο, με μπονάτσα και αρκετά ζεστό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με ανοιξιάτικο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με όμορφο καιρό, ζεστό για την εποχή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της ανοιξιάτικης μέρας και του ήλιου
και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει.
Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις πρωινές δουλειές
του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα και ετοίμασα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα.
Το μενού έχει μοσχάρι βραστό με λαχανικά εποχής. Λίγο πριν τις δέκα όλα έτοιμα για το ψήσιμο
του φαγητού. Αρχή με το κρέας για να ψηθεί καλά σε μπόλικο νερό με ένα μεγάλο ξερό κρεμμύδι,
ένα δαφνόφυλλο και λίγο αλάτι. Απλά χρειάζεται στην αρχή δυνατή φωτιά και ξάφρισμα σχολαστικό. Μετά έριξα το κρεμμύδι, το δαφνόφυλλο και λίγο αλάτι και συνέχισα το βράσιμο
για μια ώρα σε σιγανή φωτιά. Όταν μαλάκωσε το κρέας, το έβγαλα προσεχτικά και το κράτησα
ζεστό. Πέταξα το κρεμμύδι και την δάφνη και έριξα στο ζουμί που έβραζε σιγά σιγά όλα τα χορταρικά, έβαλα λίγο λάδι , αλάτι και πιπέρι και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα. Στη διάρκεια
του μαγειρέματος έκανα όλες τις υπόλοιπες δουλειές του σπιτιού, ρίχνοντας, πότε, πότε ματιές
στο φαγητό μην χρειαστεί λίγο νερό. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα γιατί
σήμερα έχω τα γενέθλιά μου. Γίνομαι 74 χρόνων, καλή συνέχεια στη ζωή. Απλά δεν έχω παράπονο
κανένα. Προσπαθώ να ζω μια καλής ποιότητα ζωής σύμφωνα με τις δυνάμεις μου. Διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα μικρή ενημέρωση των σελίδων μου. Το μαγείρεμα συνεχίζεται σε σιγανή
φωτιά, τα χορταρικά είναι έτοιμα, έριξα μέσα στην κατσαρόλα μαζί με τα χορταρικά τα κομμάτια
του κρέατος και συνέχισα το μαγείρεμα για 15 λεπτά. Η ώρα πλησιάζει δώδεκα και σε λίγο το
φαγητό θα είναι έτοιμο και καλά ψημένο. Πράγματι, δώδεκα η ώρα, έτοιμο το φαγητό. Μάζεψα
την κουζίνα, τακτοποίησα αυτά που χρησιμοποίησα στο μαγείρεμα, ντύθηκα κατάλληλα και έτοιμος να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία μια που έχει καλοκαιρία. Βγήκα, πήρα και
την σακούλα με τα σκουπίδια, την πέταξα στον κάδο των σκουπιδιών και συνέχισα από πεζοδρόμιο
μεριά προς πλατεία παρέα με την όμορφη λιακάδα. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία λόγω
καλοκαιρίας. Σχεδόν γεμάτη η πλατεία και τα όμορφα καφέ τις πλατείας. Έκανα την βόλτα μου,
κάθισα για λίγο πλατεία, απόλαυσα την όμορφη λιακάδα, πέρασα από τον Βενέτη πήρα λίγα κριτσίνια και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για φαγητό. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
βραστό με χορταρικά εποχής, λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook. Μετά τις επτά και μισή έβαλα
μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού. Οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνέχισα την βραδιά μου στο σπίτι παρακολουθώντας αθλητικά.
Σήμερα έχει ποδόσφαιρο με ΠΑΟΚ – Μπενφίκα και μπάσκετ Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός. Δεν
θα βγω έξω για βόλτα βραδινή και καφέ θα μείνω σπίτι να παρακολουθήσω τα Αθλητικά που θα
πάνε μέχρι σχεδόν τα μεσάνυχτα. ΠΑΟΚ – Μπενφίκα 0-1 έχασε ο ΠΑΟΚ. Καλή συνέχεια.
Λίγο πριν τις έντεκα έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι με μια κουταλιά μέλι και κάνω ενημέρωση
των σελίδων μου και πότε, πότε βλέπω το παιχνίδι μπάσκετ από το ΟΑΚΑ. Είναι στην 4η περίοδο
και ο Ολυμπιακός προηγείται συνεχώς. Τελικά κέρδισε ο Παναθηναϊκός στα τελευταία λεπτά.
Τελικό αποτέλεσμα Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 66-62. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό περισσότερο Ανοιξιάτικο παρά Χειμωνιάτικο.....

No comments:

Post a Comment