Monday, February 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής. Χειμωνιάτικο, με κρύο και συννεφιά της βροχής στην Αττική.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη του τελευταίου μήνα του Χειμώνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με κρύο, συννεφιά της βροχής
και σκοτεινιά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
υγείας και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας, σήμερα δεν έχει
ήλιο καθόλου, έχει συννεφιά και σκοτεινιά. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους
όπως κάθε πρωινό για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Τα φρόντισα με καθαρισμό
κλουβιών, αλλαγή τροφής και πόσιμου νερού όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα
μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει φρέσκος
χειμωνιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε
πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια το γάλα μου για πρωινό
και συνεχίζω στο σπίτι το Κυριακάτικο πρωινό. Πρώτη Κυριακή του Φλεβάρη με κρύο, συννεφιά
για βροχή και χιόνια στα ορεινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα της καθημερινότητας και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook. Έχει κρύο
αρκετό και μέσα στο σπίτι. Είμαι όμως ντυμένος καλά και δεν κρυώνω και έτσι συνεχίζω το πρωινό
μου στο σπίτι, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας τραγούδια
και μουσική από τις μουσικές σελίδες. Δώδεκα η ώρα και συνεχίζω στο σπίτι σήμερα γιατί έξω
έχει κρύο αρκετό και αέρα παγωμένο που έρχεται από βόρεια. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και
πήγα μέχρι το καφέ της γειτονιάς μου, που είναι στο μεγάλο δρόμο, απέναντι από την λέσχη τις
Ίμβρου, κάθισα που ήταν ήσυχα, ήπια ένα μικρό καφέ και λίγο μετά τις μία, πήρα μια κούπα
καφέ καπουτσίνο διπλό για να τον έχω το βράδυ και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό.
Επιστροφή στη ζεστασιά του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό, λίγο μετά τις δυο για να φάω. Ένα πιάτο με πατάτες,
με σάλτσα και τρεις κεφτέδες κατσαρόλας, σαλάτα με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο
το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ, το έκλεισα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στην ζεστασιά του δωματίου μου. Πριν
λίγο άναψε και η θέρμανση του σπιτιού, τα καλοριφέρ. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα,
ήπια δυο γουλιές καφέ,έριξα μια ματιά στα καναρίνια, γιατί έξω έχει πολύ κρύο και μπήκα στο
Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα, παρακολούθησα τα αθλητικά, ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές και πίνω τον καφέ μου τον καπουτσίνο στη ζεστασιά του σπιτιού.
Σήμερα δεν θα βγω έξω, γιατί έχει κρύο και έχω να παρακολουθήσω τα αθλητικά και να δω
αργότερα όλα τα αθλητικά από Ελλάδα και Ευρώπη στην Αθλητική Κυριακή στην Δημόσια
Τηλεόραση. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στην ζεστασιά του
σπιτιού. Κάπου κάπου ρίχνω ματιές στον αγώνα Μπάσκετ Παναθηναϊκός- Τρίκαλα και συνεχίζω
με γράψιμο για ενημέρωση τις σελίδας μου τα καθημερινά. Λίγο πριν τις εννιά τέλειωσε το ματς
Παναθηναϊκός – Τρίκαλα 83- 63 και συνεχίζω στον ΣΚΑΪ για τα Νέα μέχρι λίγο πριν τις δέκα.
Δέκα η ώρα και παρακολουθώ στην ΔΤ την Αθλητική Κυριακή, όπως κάθε Κυριακή.
Η ώρα πήγε μεσάνυχτα, έκλεισα την τηλεόραση, μπήκα στο Ίντερνετ έγραψα τα τελευταία στην
σελίδα μου τα καθημερινά και έτσι πέρασα την μέρα μου και την Κυριακάτικη βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του χειμώνα και στην πρώτη βδομάδα του Φλεβάρη.
Καλό πρωινό χειμωνιάτικο με κρύο αρκετό και συννεφιά της βροχής.....

No comments:

Post a Comment