Saturday, February 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής ηλιόλουστο και Ανοιξιάτικο.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με λιακάδα και μυρωδιά άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση
τους. Τα τακτοποίησα, τα φρόντισα, που με περίμεναν και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του
σπιτιού. Όμορφη μέρα σήμερα Ανοιξιάτικη. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες, κλάδεψα όλα τα μυρωδικά μου και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Τακτοποίησα
την κουζίνα, έβρασα λίγα αυγά, σφιχτά, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα, ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα
να πάω για ψώνια πρωινά. Πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγες ντομάτες και από τον ψαρά
πήρα λίγες φέτες γαλέο κατεψυγμένο. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και κατέβηκα να
πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη η σημερινή μέρα, ανοιξιάτικη, για βόλτα πρωινή
στην πλατεία και ένα καφέ σε κάποιο από τα πολλά καφέ της πλατείας. Αρκετός κόσμος στην
πλατεία κάθεται, κάνει την βόλτα του και πίνει τον καφέ του με την παρέα του. Οι μαμάδες λόγω
της καλοκαιρίας έβγαλαν τα μωρά τους με τα καρότσια για βόλτα στην όμορφη λιακάδα. Έκανα
την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και ψώνισα κάτι λίγα από τον Βασιλόπουλο. Ένα γάλα, λίγο
μαϊντανό και 6 αυγά. Πέρασα από τον Βενέτη και επιστροφή σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Στην
επιστροφή πέρασα από την ταβέρνα της γειτονιάς, πήρα μια μερίδα γεμιστά με ρύζι και πατάτες
και μια μερίδα πατάτες φούρνου. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και ετοίμασα φαγητό. Τακτοποίησα τα ψώνια και την κουζίνα
ετοίμασα ένα πιάτο πατάτες φούρνου με κοτόπουλο κοκκινιστό, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό
βραστό σφιχτό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά,
ήπια δυο γουλιές καφέ, κατέβηκα για λίγο και πέταξα τα σκουπίδια, ανέβηκα και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook. Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα
τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή, θα καθίσω μέσα να περάσω στο σπίτι
την βραδιά με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Θα ακούσω
τραγούδια και μουσική και όποια μ αρέσουν θα τα γράψω να τα έχω στην μνήμη. Μετά τις εννιά
άνοιξα την τηλεόραση και είδα στιγμιότυπα από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Μισή
ώρα μετά τις εννιά είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ τα νέα, τα αθλητικά και το μετεωρολογικό.
Λίγο μετά τις δέκα τηλεόραση τέλος και μπήκα στο Ίντερνετ για να κλείσω την βραδιά μου.
Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι
πέρασα την μέρα μου και την βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη που θα είναι ανοιξιάτικη.
Καλό πρωινό ηλιόλουστο και αρκετά ζεστό για την εποχή.....

No comments:

Post a Comment