Tuesday, February 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας χειμωνιάτικο με κρύο και συννεφιά στην Αττική Γη.
Καλή ανατολή στην πρώτη βδομάδα του Φλεβάρη του τελευταίου μήνα του Χειμώνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με κρύο αρκετό και χειμωνιάτικη συννεφιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Τα φρόντισα, όπως κάθε πρωινό για να
περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Ήλιο δεν έχει σήμερα παρά μόνο κρύο και συννεφιά
της βροχής. Η κακοκαιρία από την Ευρώπη και τα Βαλκάνια είναι κοντά. Καλό είναι να μην περάσει και από μας, αλλά να πάει βόρεια προς τα δυτικά. Έριξα λίγο νερό στις γλάστρες, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι
η μέρα και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα
την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, δυο κριτσίνια και ήπια τα γάλα μου για πρωινό. Λίγο μετά τις
δέκα άνοιξα το κομπιούτερ, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook. Η μέρα είναι
χειμωνιάτικη με κρύο και συννεφιά. Χρειάζεται καλό ντύσιμο και προσοχή για κρυολόγημα. Ένας
μήνας είναι ακόμη και θα περάσει η εποχή η χειμερινή. Κοντεύει δώδεκα η ώρα και καλή είναι
η μέρα μέχρι τώρα, μόνο που έχει κρύο αρκετό και παγωμένο αέρα. Στο σπίτι είμαι και σε λίγο
θα βγω για εδώ κοντά για λίγα ψώνια. Μετά τις δώδεκα βγήκα και με το Τραμ πήγα μέχρι το Φάληρο στην τράπεζα μου να τακτοποιήσω κάτι εκκρεμότητες. Τέλειωσα στα γρήγορα και με το
Τραμ πάλι ήρθα μέχρι τον Βερόπουλο ψώνισα κάτι λίγα που χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι
για να συνεχίσω την μέρα μου. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook. Λίγο μετά τις δυο, ετοίμασα
φαγητό, ένα πιάτο κεφτέδες, με πατάτες και σάλτσα στην κατσαρόλα, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στην ζεστασιά του σπιτιού
που μόλις πριν λίγο άναψε η θέρμανση του σπιτιού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το
απόγευμα μου στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα και έβαλα μέσα στο σπίτι
τα καναρίνια, στη θέση τους, για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι
το ξημέρωμα. Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός με σύννεφα της βροχής και πολύ κρύο. Γράφω
διαβάζω και ενημερώνω τις σελίδες μου παρέα με καφέ και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω καθόλου γιατί έχει πολύ κρύο. Εδώ στο σπίτι είναι μια χαρά και ζεστά. Γράφω, διαβάζω, ενημερώνω τις σελίδες μου, ακούω μουσική και βλέπω τηλεόραση. Όλα
μια χαρά και απόψε το βράδυ στο σπίτι που είναι ήσυχα και ζεστά. Αύριο βλέπουμε. Είδα τα νέα
και τον καιρό στον ΣΚΑΪ, έκλεισα την τηλεόραση μετά τις δέκα και παρέα με τον καφέ μου
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά μου. Αύριο
πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του
Φλεβάρη, χειμωνιάτικη με κρύο και συννεφιά, έτσι λέει το μετεωρολογικό.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment