Wednesday, February 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με λιακάδα ανοιξιάτικη και όχι καιρό χειμωνιάτικο.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη. Ηλιόλουστη, με μπονάτσα και ζέστη
αρκετή για την εποχή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έφτιαξα τον
καφέ μου τον πρωινό, για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό. Φρόντισα
τα καναρίνια, όπως καθημερινά, σκούπισα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού να μπει ο ήλιος, η μέρα και ο αέρας για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό και μπήκα
στο Ίντερνετ πριν τις δέκα. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook. Δέκα η ώρα
ήρθαν να φτιάξουν μια διαρροή στην λεκάνη της τουαλέτας οι υδραυλικοί. Αυτή η δουλειά θα πάει
τουλάχιστον μέχρι το απόγευμα. Τι να κάνουμε. Πρέπει να γίνει οπωσδήποτε. Σήμερα δεν βγήκα
να πάω για βόλτα πρωινή. Είμαι σπίτι γιατί έχω τους υδραυλικούς. Βγήκα για λίγο, πριν τις δώδεκα
και ψώνισα, λίγες ντομάτες, κρεμμύδια και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι
στα γρήγορα. Πρέπει να είμαι συνέχεια εδώ. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο κοτόπουλο κοκκινιστό, με πατάτες φούρνου,
σαλάτα με τυρί,, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και περιμένω να φύγει ο υδραυλικός
που μαζεύει τα εργαλεία του γιατί τέλειωσε. Αύριο πάλι, θα έρθει το πρωί, νωρίς, να κάνει δοκιμή.
Έτσι μου είπε φεύγοντας. Τακτοποίησα την τουαλέτα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά, τα μεσημεριανά. Συγύρισα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, μια που είναι ακόμη μέρα, ήπια δυο γουλιές καφέ, κατέβηκα ένα λεπτό και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο
ανέβηκα στα γρήγορα και συνεχίζω το απόγευμα μου στο Ίντερνετ, με διάβασμα τα μηνύματα, την
επικαιρότητα και ενημέρωση των σελίδων μου. Πολύ όμορφο απόγευμα με μοναδικά χρώματα
στον ουρανό στην μεριά της δύσης. Όμορφη θα είναι και η βραδιά με ήπιο καιρό. Ανοιξιάτικη.
Για βόλτα είναι σήμερα, αλλά θα μείνω μέσα να περάσω την βραδιά μου, παρέα με τον καφέ μου,
λίγη τηλεόραση, Ίντερνετ με μουσική και τραγούδια. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια
για να περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά με ένα μπουκαλάκι νερό που κάνει πολύ καλό. Συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι, παρέα
με διάβασμα, γράψιμο, ενημέρωση των σελίδων μου, ακούγοντας μουσική και τραγούδια από τις
μουσικές σελίδες. Ορισμένα που μ αρέσουν τα γράφω για να τα έχω έτοιμα για το Mp4. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με λιακάδα και καλό καιρό.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment