Monday, February 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, της τελευταίας του Φλεβάρη με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην τελευταία Κυριακή του Φλεβάρη, ανοιξιάτικη και με καλό καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με καλό καιρό ανοιξιάτικο.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και του ήλιου και τα τακτοποίησα, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Φρόντισα
τα καναρίνια, που με περίμεναν και τα δυο, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες, να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου, της μέρας και ο αέρας
για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα το δωμάτιό μου και
την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Δέκα η ώρα
μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, ήπια δυο γουλιές
καφέ και έβαλα το κουνουπίδι που το είχα έτοιμο, πλυμένο και κομμένο, για βράσιμο. Για να έχω
σαλάτα με το μεσημεριανό φαγητό. Συνέχισα στο Ίντερνετ το διάβασμα της επικαιρότητας και την
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook. Λίγο πριν τις
έντεκα, έτοιμο το κουνουπίδι, έκλεισα την φωτιά, έβαλα το κουνουπίδι σε ένα μπολ, έπλυνα την κατσαρόλα, τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου. Δώδεκα
η ώρα και ντύθηκα να βγω να πάω την πρωινή Κυριακάτικη βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Γεμάτα όλα στην
πλατεία λόγω καλοκαιρίας. Ανοιξιάτικος και σήμερα ο καιρός και γεμάτη η πλατεία και όλα τα
καφέ γύρω από την πλατεία. Πολύ όμορφα όλα στην πολύ όμορφη πλατεία. Έκανα την βόλτα μου
κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη πήρα λίγο ψωμί για το σπίτι και μια πολύ νόστιμη
λαγάνα που μόλις είχαν βγάλει τα παιδιά και λίγο πριν τις δύο επέστρεψα σπίτι για φαγητό.
Πέρασα από το καφέ της γειτονιάς μου, πήρα ένα καπουτσίνο διπλό και επέστρεψα για φαγητό.
Επιστροφή σπίτι. Τακτοποίησα το ψωμί, άφησα έξω την λαγάνα για να φάω μαζί με το φαγητό,
έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ζέστανα το υπόλοιπο του
ζωμού με τα χορταρικά εποχής και το μοσχάρι, ένα πιάτο βαθύ, λίγο τυρί, ελιές, ένα αυγό βραστό
σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκια λαγάνα και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο και την κατσαρόλα μαζί, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
έπλυνα τα πιατικά και την κατσαρόλα να την έχω έτοιμη για αύριο που θα μαγειρέψω φακές.
Καλή και ήσυχη η βραδιά, χωρίς πολύ κρύο. Μόνο που συννέφιασε και άρχισε να βρέχει σιγά, σιγά.
Μπορεί να χαλάσει για λίγο ο καιρός, αλλά ο χειμώνας πέρασε, έμεινε πίσω και πηγαίνει σιγά σιγά
για το άλλο ημισφαίριο. Του χρόνου πάλι χειμώνας, τουλάχιστον εδώ. Λίγο μετά τις επτά έβαλα
μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό.
Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ καπουτσίνο και παρακολουθώ τα αθλητικά στο
Ίντερνετ. Μπάσκετ και ποδόσφαιρο Live στο Sport 24. στο μπάσκετ κέρδισαν και οι δυο
Παναθηναϊκός δύσκολα τον Πανιώνιο. Ο Ολυμπιακός εύκολα το Ρέθυμνο. Καλή συνέχεια και
στους δυο σε Μιλάνο και Κωνσταντινούπολη. Σήμερα δεν θα βγω γιατί χάλασε ο καιρός, θα δω
τα αθλητικά από Ελλάδα και Ευρώπη από την αθλητική Κυριακή. Δέκα η ώρα άρχισε η Αθλητική
Κυριακή στην ΔΤ και πήγα μέχρι μετά τα μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα και η Κυριακάτικη
βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Χάλασε πάντως και ο καιρός
κρύωσε και είναι και βροχερός. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη....

No comments:

Post a Comment