Tuesday, February 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας με γενική λιακάδα, όμορφο χειμωνιάτικο και ζεστό καιρό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με ζέστη αρκετή για την εποχή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με καλό χειμωνιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά
για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και του ήλιου και τα τοποθέτησα, στη θέση τους, στον απάνεμο μπαλκόνι. Τα φρόντισα όπως κάθε
πρωινό και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις
γλάστρες και έριξα από λίγο νερό στην κάθε γλάστρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού να μπει
ο ήλιος, η μέρα και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το
σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει κοτόπουλο, κοκκινιστό, φτερούγες. Λίγο μετά τις εννιά ετοίμασα ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα του φαγητού
και άρχισα με το σοτάρισμα των κρεμμυδιών και του κοτόπουλου. Στην συνέχεια ακολουθούν όλα
τ άλλα και το μαγείρεμα σε μέτρια φωτιά. Τακτοποίησα όλα όσα δεν χρειάζονται πλέον για το
μαγείρεμα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Κάθε τόσο παρακολουθούσα το
μαγείρεμα μέχρι να γίνει το φαγητό. Λίγο μετά τις έντεκα έτοιμο το φαγητό. Νόστιμο και καλά
ψημένο. Έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, τακτοποίησα την κουζίνα και ντύθηκα για να πάω στο φαρμακείο να πάρω τα φάρμακα για τον μήνα Φεβρουάριο. Τέλειωσα στα γρήγορα
γιατί δεν είχε κόσμο και πήγα μέχρι τον Βερόπουλο να ψωνίσω κάτι λίγα για το σπίτι. Πήγα ψώνισα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα
τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, πήρα και πέταξα
τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και έκανα μια βόλτα στην όμορφη λιακάδα. Επέστρεψα
σπίτι λίγο πριν τις δυο για φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο με πατάτες φούρνου, που πήρα από τον Βερόπουλο, με λίγες φτερούγες κοτόπουλου και νόστιμη σάλτσα, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά
τα μεσημεριανά και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και την
σελίδα μου στο FaceBook. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την
βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Όμορφη η βραδιά και αρκετά ζεστή με
μπονάτσα και ξάστερο τον Αττικό ουρανό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα κατάλληλα
και βγήκα να πάω μια βόλτα εδώ κοντά και να περάσω από τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα.
Πήγα την βόλτα μου, πέρασα από τους δικούς μου, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά
και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι,
είδα λίγο τηλεόραση, έφαγα μια κρέμα που είχα στο ψυγείο, πήρα τον καφέ μου ήπια δυο γουλιές
και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα. Διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά μια χαρά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με καλό χειμωνιάτικο καιρό και ήλιο αρκετό.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment