Friday, February 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, σχεδόν Ανοιξιάτικο με ήλιο και συννεφιά στον Αττικό Ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με ήπιο χειμωνιάτικο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με Ανοιξιάτικο καιρό. Είναι μια
όμορφη μέρα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα τα καναρίνια έξω και τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι, στη θέση τους. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν και συνέχισα τις πρωινές
δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
μεταφύτεψα σε μεγαλύτερη γλάστρα την ρίγανη που αγόρασα χθες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να
μπει στο σπίτι, το φως της μέρας, ο ήλιος και ο αέρας για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Σκούπισα με την σκούπα την ηλεκτρική και συμμάζεψα όλο το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα
έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνέχισα το πρωινό μου στο Ίντερνετ. Η ώρα πήγε λίγο μετά
τις δέκα. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook. Πολύ όμορφη
η μέρα, ήπια χειμωνιάτικη και αρκετά ζεστή για την εποχή. Χθες το βράδυ δεν άναψε η θέρμανση
στο σπίτι γιατί απλά ήταν αρκετά ζεστά. Μακάρι να συνεχίσει η καλοκαιρία, την χρειαζόμαστε.
Σε όλη την άλλη Ευρώπη έχει κακοκαιρίες μεγάλες που κάνουν καταστροφές, κρύο, χιόνια και βροχές. Μόνο η Ελλάδα έχει καλό και ήπιο καιρό. Μακάρι να κρατήσει όλο τον μήνα, να φύγει
ο χειμώνας και ν αρθεί η Άνοιξη. Έντεκα και μισή η ώρα και συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι. Θα
βγω λίγο μετά τις δώδεκα να πάω βόλτα μέχρι πλατεία και να ψωνίσω και κάτι λίγα που θέλω.
Δώδεκα και μισή και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία για την βόλτα μου
την πρωινή. Πολύ όμορφος ο καιρός, με λιακάδα και ζεστός για την εποχή. Αρκετός κόσμος στην
πλατεία, λόγω καλοκαιρίας. Ανοιξιάτικη είναι και σήμερα η μέρα με την πλατεία στις ομορφιές
της. Κόσμος παντού, στην πλατεία, κάνει την βόλτα του και κάθεται πλατεία στη λιακάδα η πίνει
καφέ με την παρέα του σε κάποιο καφέ. Έκανα την βόλτα από την Ομήρου, είδα τα μαγαζιά και
συνέχισα στην πλατεία. Ψώνισα λίγο ψωμί από τον Βενέτη, λίγο ανθότυρο από το παραδοσιακό στην Ομήρου και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το
Pet Shop, ψώνισα λίγη τροφή για τα καναρίνια και επιστροφή για φαγητό. Επέστρεψα σπίτι έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
ρύζι με κοτόπουλο κοκκινιστό, σαλάτα με τυρί, ένα αυγό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Πολύ όμορφο απόγευμα και
σήμερα, ήπιο και αρκετά ζεστό. Ήπια λίγο καφέ και έπλυνα τα πιάτα τα μεσημεριανά. Τακτοποίησα
την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Κατέβηκα μια στιγμή και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και ανέβηκα σπίτι να συνεχίσω το απόγευμα μου. Επτά η ώρα έβαλα μέσα
τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ησυχία και στην ζεστασιά του σπιτιού και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Σήμερα δεν θα βγω, θα μείνω μέσα, γιατί έχω να παρακολουθήσω αθλητικά, Μπάσκετ.
Ολυμπιακός – Εφές από το Σ.Ε.Φ και Μάλαγα – Παναθηναϊκός από την Ισπανία για το Top 16
τις Euroleague. Ημίχρονο και ο Ολυμπιακός πάει καλά. Η ώρα πάει για εννιά. Πάω να δω τα νέα
στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Ολυμπιακός – Εφές 78-60. πολύ καλός ο Ολυμπιακός. Νίκησε εύκολα.
Άρχισε και ο Παναθηναϊκός. Ημίχρονο Μάλαγα – Παναθηναϊκός 44-42. Καλή συνέχεια.
Τελικό αποτέλεσμα Μάλαγα – Παναθηναϊκός 87-71. τίποτα δεν πήγε καλά για τον Παναθηναϊκό
από τον Παναθηναϊκό. Σε όλα ήταν κακός και κυρίως στην άμυνα. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη......

No comments:

Post a Comment