Sunday, February 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, Ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο .
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με λιακάδα, μπονάτσα και ζέστη αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια, στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα
στο απάνεμο μπαλκόνι. Τα φρόντισα, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού.
Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες , άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει το φως του ήλιου, της μέρας και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια
για πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ μετά τις δέκα. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και της σελίδας μου στο FaceBook. Πολύ όμορφο το σημερινό Σάββατο, για βόλτα και καφέ
παραλία με το Τραμ η πλατεία. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου πήγα πλατεία για την πρωινή Σαββατιάτικη βόλτα. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία
λόγο Σαββάτου και καλοκαιρίας. Γεμάτη κόσμο η πλατεία, που κάνει την βόλτα του, κάθεται
πλατεία η σε κάποιο από τα πολύ όμορφα καφέ τις πλατείας και της Ομήρου που είναι ο πιο
εμπορικός δρόμος της Νέας Σμύρνης. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο στην ηλιόλουστη πλατεία
πήγα μέχρι την Ομήρου, ψώνισα ένα μπουφάν που ήθελα και στη συνέχεια πέρασα από τον Βενέτη
στην πλατεία, πήρα λίγο ψωμί, μια μερίδα πατάτες φούρνου και επέστρεψα σπίτι για φαγητό.
Στην επιστροφή πέρασε από το μανάβικο, πήρα ένα μαρούλι, ένα κομμάτι μπρόκολο και από τον
φούρνο δυο γιαούρτια αγελαδινά και επιστροφή σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με μια
ντομάτα γεμιστή, με πατάτες φούρνου, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό σφιχτό μόνο το
ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφο
το σημερινό απόγευμα, ανοιξιάτικο πραγματικά. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει να
μεγαλώνει σιγά σιγά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα, παρακολούθησα τα αθλητικά και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Λίγο μετά τις επτά και μισή, έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά
του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ντύθηκα κατάλληλα
να βγω για να πάω τους δικούς μου να δω. Βγήκα, πήγα μέχρι τους δικούς μου, τους είδα, κάθισα
μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή
στο σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Όμορφη η βραδιά και αρκετά ζεστή για την εποχή.
Επέστρεψα σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα παξιμάδια και είδα, λίγο Χειμερινούς αγώνες
στην τηλεόραση και στον ΣΚΑΪ τα νέα, τα αθλητικά και το μετεωρολογικό. Λίγο μετά τις δέκα
τέλος τηλεόραση. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη.
Καλό πρωινό ανοιξιάτικο με καλό και ήπιο καιρό.....

No comments:

Post a Comment