Wednesday, February 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης ανοιξιάτικο, ηλιόλουστο με μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με λιακάδα και μυρωδιές άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής
και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Έβγαλα
έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι
στη θέση τους για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να σκοτεινιάσει. Φρόντισα τα καναρίνια που
με περίμεναν, καθαρισμό κλουβιών, αλλαγή τροφής, ξηράς, φρέσκιας, αλλαγή νερού, καθημερινά
και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου, της μέρας και ο αέρας για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα
και έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό. Όμορφη η μέρα η σημερινή, ανοιξιάτικη και αρκετά ζεστή.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην
επικαιρότητα, έκλεισα το κομπιούτερ και ετοιμάστηκα για να πάω να δω τον εγγονό μου και την
κόρη μου στον Άγιο Δημήτριο που μένουν. Ξυρίστηκα στα γρήγορα, ντύθηκα, κατέβηκα και πήρα
το Τραμ να πάω Άγιο Δημήτριο. Στα γρήγορα πήγα, κατέβηκα στη στάση που είναι το Μετρό και
πήγα στις κόρης μου. Κάθισα μέχρι λίγο πριν τις μία, τους είδα όλους και κυρίως τον εγγονό μου
που μεγάλωσε αρκετά, σε λίγες μέρες γίνεται τριών μηνών. Όμορφος και καταπληκτικός όπως
όλα τα μωρά του κόσμου όλου. Αυτά είναι η συνέχεια της ζωής και το μέλλον του κόσμου όλου.
Τους χαιρέτησα και έφυγα λίγο πριν τις μία. Πήρα το Τραμ που περνά πολύ κοντά από εκεί που
μένει η κόρη μου και ήρθα μέχρι πλατεία Νέας Σμύρνης. Περπάτησα από πεζοδρόμιο μεριά, έκανα
την βόλτα μου στην πολύ όμορφη λιακάδα και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό.
Επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο ψάρι με κρεμμύδια, ντομάτες, στην κατσαρόλα, σαλάτα κουνουπίδι,
με τυρί, φρέσκο ψωμί που πήρα από τον Άγιο Δημήτρη και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Συμμάζεψα την κουζίνα, ήπια
δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Μεγάλωσε η μέρα
αρκετά. Ο ήλιος δύει μετά τις έξη τώρα και έχει μέρα ακόμα λίγο πριν τις επτά. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και συνεχίζω το απόγευμα μου στο σπίτι με ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά. Μετά τις
επτά και μισή έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά και στην
ησυχία του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω, μια που είναι καλός ο καιρός και όμορφη η βραδιά. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα
μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και επέστρεψα σπίτι για
να συνεχίσω την βραδιά κάνοντας και την βόλτα μου την βραδινή. Επιστροφή σπίτι, ήπια δυο
γουλιές καφέ και μετά τις εννιά και μισή είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα, τα αθλητικά, το μετεωρολογικό
και στη συνέχεια, τηλεόραση τέλος και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω με το διάβασμα της
επικαιρότητας και την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα δεν άναψε
η θέρμανση, καθόλου, γιατί ήταν ζεστός ο καιρός. Μόνο τα πρωινά έχει λίγο ψύχρα μέχρι να βγει
και να ανέβει ο ήλιος για ν αρχίσει να ζεσταίνει την Αττική Γη. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με λιακάδα και ζεστό καιρό.....

No comments:

Post a Comment