Monday, February 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής Ανοιξιάτικο με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με ανοιξιάτικο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τις ανοιξιάτικες μυρωδιές.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και
καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω στο φως της μέρας και του ήλιου τα καναρίνια και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να νυχτώσει. Φρόντισα
τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις δουλειές τις καθημερινές,
αφού πρώτα ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό για πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος
η μέρα και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα
την κουζίνα και έφαγα ένα ακτινίδιο. Πολύ όμορφο το πρωινό της Κυριακής για βόλτα και καφέ
πλατεία η παραλία με το Τραμ. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την Κυριακάτικη επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook. Δώδεκα η ώρα ντύθηκα ανοιξιάτικα και βγήκα
για την βόλτα μου να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετός κόσμος
από και προς πλατεία λόγω καλοκαιρίας και Κυριακής. Της βόλτας, της παρέας και του καφέ.
Πολύς κόσμος στην πλατεία, γεμάτα όλα τα καφέ λόγω ανοιξιάτικης καλοκαιρίας. Έκανα την
βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία για ν απολαύσω την ομορφιά της πλατείας, πήρα ένα κουλούρι
από τον Βενέτη, λίγο ψωμί μόλις το είχε βγάλει και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό.
Ένα πιάτο με μια ντομάτα γεμιστή με ρύζι και πατάτες φούρνου, σαλάτα με τυρί. Φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια του μεσημεριού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Ετοίμασα να μαγειρέψω για να έχω αύριο έτοιμο φαγητό γιατί θα βγω νωρίς το πρωί να πάω μέχρι
την κόρη μου για να τους δω και να δω και το εγγονό μου τον καταπληκτικό. Το μενού έχει Γαλέο
φέτες, κατεψυγμένο, με κρεμμύδι και ντομάτες χοντροκομμένα στην κατσαρόλα. Λίγη ρίγανη,
μαϊντανό και ότι άλλο μυρωδικό μ αρέσει και μια μικρή καυτερή πιπεριά. Επτά η ώρα έβαλα μπρος το μαγείρεμα σε χαμηλή φωτιά και μπήκα στο Ίντερνετ να παρακολουθήσω τα Αθλητικά. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Δοκίμασα το φαγητό, νόστιμο και σχεδόν έτοιμο. Σιγανό μαγείρεμα
είναι το μυστικό για καλό φαγητό. Λίγο πριν τις εννιά τέλος μαγείρεμα. Τακτοποίησα την κουζίνα
και πήγα να δω στην ΔΤ τον αγώνα μπάσκετ για την Α1 Παναθηναϊκός – Κηφισιά. Σήμερα είναι
βραδιά με αθλητικά και έτσι θα μείνω σπίτι παρέα με καφέ και αθλητική Κυριακή. Έτσι πέρασε
η μέρα και η Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Φλεβάρη.......

No comments:

Post a Comment