Friday, February 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....

Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης Ανοιξιάτικο, ηλιόλουστο και με καλό καιρό.
Καλό πρωινό στην επόμενη μέρα του Φλεβάρη μια ανάσα από το τέλος της εποχής του Χειμώνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα
στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Έφτιαξα
το καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις δουλειές τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες, συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και λίγο πριν τις δέκα ετοιμάστηκα για
να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι τα Βριλήσσια τους γνωστούς μου για να δω από την παλιά γειτονιά.
Βγήκα πήρα από την στάση μας το Τραμ μέχρι το Σύνταγμα και μετά με το Μετρό Δουκίσσης
Πλακεντίας. Περπάτησα στην όμορφη λιακάδα και βρέθηκα Βριλήσσια. Πέρασα από την παλιά
μου γειτονιά, πήρα ένα καρβέλι ψωμί από τον φούρνο με ξύλα, αρκετή ταραμοσαλάτα που είναι
η καλύτερη, ένα κομμάτι κολοκυθόπιτα και πήγα μέχρι το καφέ της πλατείας για να πιω καφέ και
να δω σχεδόν όλους τους γνωστούς. Ήπια τον καφέ μου, χαιρέτησα όλα τα παιδιά και επέστρεψα
σπίτι, πάλι με το Μετρό και το Τραμ. Μία η ώρα έφτασα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια δοκίμασα
λίγη ταραμοσαλάτα, υπέροχη, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα κουνουπίδι, λίγο τυρί,
τρεις γαύρους μαρινάτους, λίγη ταραμοσαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα υπέροχα. Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφη η σημερινή μέρα και το απόγευμα.
Τα χρώματα της δύσης στολίζουν τον ανοιξιάτικο Αττικό Ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για
να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων
μου μέχρι λίγο πριν τις οκτώ. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ντύθηκα για να βγω
να πάω τους δικούς μου για να δω και να κάνω και την βόλτα μου την βραδινή. Βγήκα κατάλληλα
ντυμένος και πήγα μέχρι τους δικούς μου κάνοντας και την βόλτα μου. Τους πήγα λίγους γαύρους
μαρινάτους και ένα μπολ ταραμοσαλάτα, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, είπαμε τα καθημερινά,
ήπια ένα καφέ μικρό και έφυγα για επιστροφή σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Ήπια δυο γουλιές
καφέ, άνοιξα την τηλεόραση, είδα μετά τις εννιά τα νέα στον ΣΚΑΪ και στην συνέχεια λίγο μετά
τις δέκα βλέπω το παιχνίδι για το Europa League Μπενφίκα – ΠΑΟΚ από την Πορτογαλία.
Μπήκα στο Ίντερνετ και παρακολουθώ το παιχνίδι μπάσκετ για την Euroleague από το Μιλάνο
Αρμάνι Μιλάνο – Παναθηναϊκός. Τελικά κέρδισε η Αρμάνι τον Παναθηναϊκό 77-75. Κρίμα.
Καλή συνέχεια στον Παναθηναϊκό.
Στο ποδόσφαιρο Μπενφίκα – ΠΑΟΚ 3-0.
Δεν είναι ο ΠΑΟΚ για πουθενά....
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Φλεβάρη και του χειμώνα που φεύγουν.
Του χρόνου και πάλι. Η άνοιξη είναι μια ανάσα κοντά σε λίγο αρχίζει να μας κάνει παρέα.....

No comments:

Post a Comment