Wednesday, February 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, χειμωνιάτικο, με κρύο αρκετό και συννεφιασμένο ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με συννεφιά και κρύο αρκετό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με κρύο αρκετό και συννεφιά
στον Αττικό ουρανό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, για να περάσουν την μέρα τους μέχρι
να σκοτεινιάσει. Φρόντισα τα καναρίνια, όπως καθημερινά και συνέχισα τις πρωινές δουλειές
του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια και λίγο πριν τις δέκα ντύθηκα καλά και βγήκα
για να πάω μέχρι την Παθολόγο μου να μου γράψει δυο φάρμακα για τον μήνα. Πήγα μου τ έγραψε
στα γρήγορα και επιστρέφοντας στο σπίτι, να συνεχίσω το πρωινό μου, πέρασα από το φαρμακείο
να τα πάρω. Δεν τα είχε, θα μου τα φέρει το μεσημέρι. Θα περάσω να τα πάρω. Επιστροφή σπίτι
ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Έντεκα η ώρα και εμφανίστηκε ο ήλιος στον Αττικό ουρανό, αλλά εξακολουθεί να έχει ακόμα
κρύο και παγωνιά. Δώδεκα η ώρα και ντυμένος καλά, έτοιμος να βγω για να πάω πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο σκουπιδιών και συνέχισα προς πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ του μεγάλου δρόμου και
τα μαγαζιά όλα χωρίς πελατεία και έχουν όλα εκπτώσεις τα μαγαζιά. Στην πλατεία πολύ λίγος
κόσμος κάνει την βόλτα του, κάθεται η πίνει καφέ σε κάποιο καφέ. Τα Τραμ περνάνε συνεχώς
από και προς παραλία με αρκετό κόσμο. Έκανα την βόλτα μου, μπήκα για λίγο στον Βασιλόπουλο,
ψώνισα ένα πακέτο με 6 αυγά και τέλειωσα γρήγορα. Αρκετός κόσμος στον Βασιλόπουλο με λίγα
πράγματα ο καθένας στο καλάθι του. Βγήκα και δίπλα από τον Βασιλόπουλο ψώνισα λίγα ακτινίδια
για μένα και ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια. Πέρασα από τον Βενέτη, πήρα λίγο ψωμί και
ένα κουλούρι και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Τακτοποίησα
τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τρυφερό και βγήκα
για λίγο, πήγα στο φαρμακείο, πήρα τα φάρμακα που τα είχαν έτοιμα και γύρισα στα γρήγορα στο
σπίτι για να ετοιμάσω το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο κεφτέδες με σάλτσα και πατάτες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγευμα μου στο σπίτι.
Όμορφο το απόγευμα, ήρεμο με καθαρό τον ουρανό και κρύο κανονικό, χειμωνιάτικο. Μεγάλωσε
η μέρα αρκετά. Όσο περνάν οι μέρες όλο και αργεί να νυχτώνει, πάμε σιγά σιγά προς τον πρώτο
μήνα της Άνοιξης. Επτά η ώρα και είμαι στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διαβάζω την
επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές και την σελίδα μου στο FaceBook.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω έξω θα κάτσω να περάσω την βραδιά
στην ζεστασιά του σπιτιού. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά
και την ησυχία του σπιτιού μέχρι το ξημέρωμα. Συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου και ακούω μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Εννιά η ώρα, άνοιξα την τηλεόραση να
δω στον ΣΚΑΪ την επικαιρότητα της καθημερινότητας, τα αθλητικά και το μετεωρολογικό. Λίγο
μετά τις δέκα τέλος με την τηλεόραση. Την έκλεισα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την βραδιά μου. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, ενημέρωσα τις σελίδες μου, άκουσα και έγραψα
μουσική και τραγούδια και έτσι πέρασα την μέρα μου και την βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη.
Καλό πρωινό με χειμωνιάτικο καλό καιρό.....

No comments:

Post a Comment