Monday, February 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής και ας είναι με βροχή το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια Κυριακή του Φλεβάρη με ήλιο και βροχή το πρωί στην Αττική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με συννεφιά και ψιλή βροχή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα με συννεφιά και βροχή. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια και τα τοποθέτησα
στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, για να μείνουν μέχρι να βραδιάσει. Τα φρόντισα όπως
κάθε πρωινό, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι. Άνοιξα για λίγο
τις τζαμόπορτες να μπει το φως της μέρας και ο αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Ο καιρός είναι αρκετά ζεστός γιατί είναι νοτιάς. Σταμάτησε να βρέχει και όπως όλα
δείχνουν σε λίγο θα βγει και ο ήλιος να ζεστάνει την Αττική γη. Μόνο εδώ έχει καλό καιρό. Σε όλη
την άλλη Ευρώπη έχει άσχημο χειμώνα με χιόνια, κρύο και βροχές. Έκανα όλες τις δουλειές του
σπιτιού, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook.
Έντεκα η ώρα και λιακάδα μοναδική, για την χειμωνιάτικη εποχή, με ζέστη αρκετή και μπονάτσα.
Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω την βόλτα μου από πεζοδρόμιο
μεριά για πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο του μεγάλου δρόμου
που περνά το Τραμ. Τα καφέ με αρκετό κόσμο. Ανέβηκα από την Ομήρου για πλατεία που είχε
κόσμο αρκετό και έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών. Πολύ λίγα αυτοκίνητα κυκλοφορούν
αλλά από κόσμο γεμάτη η πλατεία και όλα τα καφέ γύρω από την πλατεία. Κυριακάτικη συνήθεια
καφέ στην πλατεία και στην παραλία. Σήμερα θα ήταν όμορφα και στην παραλία για βόλτα και καφέ. Τα Τραμ περνάνε συνεχώς όλα σχεδόν γεμάτα προς παραλία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα
λίγο στην όμορφη πλατεία, με την λιακάδα, ψώνισα από τον Βενέτη λίγο ψωμί για το μεσημεριανό
φαγητό και επέστρεψα σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά σπίτι. Στην επιστροφή πήρα ένα καφέ
καπουτσίνο, διπλό, από το καφέ του μεγάλου δρόμου, τις γειτονιάς μου και επέτρεψα σπίτι. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Όμορφα και ζεστά σήμερα στο σπίτι. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έφαγα μισό κουλούρι που είχα πάρει από την βόλτα μου στην πλατεία. Έπλυνα τα πιατικά και την κατσαρόλα για το
αυριανό μαγείρεμα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Πολύ όμορφο το σημερινό απόγευμα. Μισή ώρα μετά τις έξη και ακόμα μέρα, με μπονάτσα και καθαρό ουρανό με λίγα χρώματα στην μεριά της δύσης. Επτά η ώρα και συνεχίζω την βραδιά μου
στο σπίτι. Έβαλα μέσα τα καναρίνια, στη θέση τους, που με περίμεναν για να περάσουν την βραδιά
τους στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού μέχρι αύριο το πρωινό στις οκτώ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα και καφέ, θα μείνω σπίτι γιατί έχω τα αθλητικά να παρακολουθήσω , την αθλητική Κυριακή, τον τελικό στο μπάσκετ για το κύπελλο Ελλάδας από
το Ηράκλειο της Κρήτης, Άρης – Παναθηναϊκός και στο ποδόσφαιρο για την Superleague
Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ. Όλα πήγαν πολύ καλά για τον Παναθηναϊκό που αγαπάμε. Κέρδισε τον
ΠΑΟΚ με 2-1 στη Λεωφόρο και κέρδισε τον Άρη στο κύπελλο Ελλάδας στο Μπάσκετ. Μπράβο
στον Παναθηναϊκό. Κύπελλο Ελλάδας στο Μπάσκετ Παναθηναϊκός – Άρης 90-53.
Στο ποδόσφαιρο Superleague Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ 2-1. Όλα πήγαν καλά απόψε. Η ώρα
πέρασε, κοντεύει μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα και η Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα
του Φλεβάρη με λιακάδα και καλό χειμωνιάτικο καιρό.
Καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment