Sunday, February 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου με καιρό ανοιξιάτικο, μπονάτσα, άπνοια και συννεφιά.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με ανοιξιάτικο καιρό και αρκετά ζεστό για
την εποχή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με καλό και ήρεμο ζεστό καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και του ήλιου και τα τοποθέτησα, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα
καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό
στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι, ο ήλιος, το φως της μέρας και ο αέρας
για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα
λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου για πρωινό και δυο γουλιές καφέ και μπήκα λίγο μετά τις δέκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος
για να βγω την πρωινή Σαββατιάτικη βόλτα μου, την τελευταία του Φλεβάρη, που φεύγει, μαζί
και ο χειμώνας. Όμορφο το τελευταίο Σάββατο του Φλεβάρη και του χειμώνα. Με λιακάδα και
ζεστό καιρό. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος στην πλατεία. Όλα
γεμάτα, πλατεία και καφέ λόγω καλοκαιρίας. Έκανα την βόλτα μου. Κάθισα λίγο πλατεία πήγα
Βασιλόπουλο και ψώνισα κάτι λίγα, πέρασα από τον Βενέτη και είπα ένα γεια στα παιδιά και από
πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για φαγητό. έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο ζωμό από λαχανικά της εποχής με
λίγο κρέας βοδινό, σαλάτα κουνουπίδι με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά. Ήπια δυο
γουλιές καφέ Ελληνικό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο
FaceBook. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνιάς, στη γειτονιά, πήρα ένα κουνουπίδι μικρό
για να το βράσω αύριο το πρωινό να έχω σαλάτα τις επόμενες μέρες και επέστρεψα σπίτι στα
γρήγορα. Συνέχισα με παρακολούθηση τα αθλητικά, μπάσκετ και ποδόσφαιρο στο Ίντερνετ και
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω την ενημέρωση της σελίδας
μου τα καθημερινά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω, θα κάτσω σπίτι
να παρακολουθήσω τα αθλητικά στο Ίντερνετ, να κάνω ενημέρωση των σελίδων μου και να δω τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Έτσι και έγινε. Λίγο μετά τις δέκα τέλειωσα με τα νέα, είδα λίγο
χειμερινούς Ολυμπιακούς και έντεκα η ώρα έκλεισα την τηλεόραση, πήγα για λίγο στην κουζίνα
έφαγα ένα γιαούρτη με μέλι και στη συνέχεια μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Συνέχισα μέχρι λίγο μετά τα
μεσάνυχτα την ενημέρωση και έτσι πέρασα την μέρα μου και το τελευταίο Σαββατόβραδο του
Φλεβάρη. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην τελευταία Κυριακή του Φλεβάρη.....

No comments:

Post a Comment