Tuesday, February 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, της τελευταίας βδομάδας του Φλεβάρη.
Καλό πρωινό με συννεφιά της βροχής στον Αττικό ουρανό. Καλή βδομάδα ανοιξιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με συννεφιά και ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά
για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους, για να περάσουν την μέρα τους μέχρι
να νυχτώσει. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα με τις
πρωινές δουλειές του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν το φως της μέρας και ο αέρας στο
σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες και συγύρισα το σπίτι. Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα
παξιμάδια του λαδιού και ετοίμασα ότι χρειάζονται για να μαγειρέψω Φακές. Καλό καθάρισμα
τις φακές, ξέπλυμα στο τρυπητό και βράσιμο στην κατσαρόλα με μπόλικο νερό. Σούρωμα τις
φακές μόλις πήραν λίγες βράσεις και αλλαγή νερού με άλλο ζεστό. Είχα έτοιμα, ψιλό κομμένο ένα κρεμμύδι, δυο σκελίδες σκόρδο, δυο φύλλα δάφνης, τρεις ώριμες ντομάτες ψιλοκομμένες, λίγο
ελαιόλαδα, αλάτι και πιπέρι και δυο κουταλιές πελτέ. Τα έριξα μέσα στις φακές και τα άφησα να
σιγοβράσουν μέχρι να χυλώσουν. Λίγο μετά τις έντεκα οι φακές έτοιμες. Χυλωμένες και νόστιμες.
Τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα
και έκανα για λίγο ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις μία βγήκα να πάω μια βόλτα από
πεζοδρόμιο μεριά πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία σήμερα, λόγω γιατί χάλασε και
κρύωσε ο καιρός. Στην πλατεία λίγος κόσμος κάθεται και πίνει τον καφέ του. Μέχρι και ο Βενέτης
σήμερα δεν είχε κόσμο καθόλου λίγο πριν το μεσημέρι. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα από το
παραδοσιακό, πήρα λίγο ανθότυρο και μισό κιλό ελιές και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια
και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και το ψαράδικο της γειτονιάς να ψωνίσω κάτι που θέλω. Πήρα
λίγα λεμόνια, ένα μαρούλι για τα καναρίνια και μισό κιλό γαύρους να τους κάνω Μαρινάτους.
Επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί, λαγάνα, από τον Βενέτη και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Όμορφο το απόγευμα, με ήλιο στον Αττικό ουρανό και όμορφα χρώματα της δύσης. Μεγάλωσε
η μέρα αρκετά σε σχέση με τον χειμώνα και συνεχίζει να μεγαλώνει. Αρχίζει να νυχτώνει λίγο
μετά τις έξη και μισή. Ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό και έπλυνα τους γαύρους καλά, που ήταν
καθαρισμένοι έτοιμοι στο ψυγείο και τους έβαλα στο μπολ με λίγο αλάτι χονδρό και ξύδι να τους καλύπτει και τους έβαλα ψυγείο να μείνουν με σκεπασμένο το μπολ μέχρι αύριο το απόγευμα.
24 ώρες. Ήπια λίγο καφέ, τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών
και της σελίδας μου στο FaceBook. Μετά τις επτά και μισή έβαλα μέσα τα καναρίνια για να
περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού και συνέχισα την ενημέρωση τις σελίδας
μου τα Καθημερινά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος, ντυμένος για να βγω
να πάω μια βόλτα από τους δικούς μου για να δω. Βγήκα, πήρα την σακούλα με τα σκουπίδια τα
πέταξα στον κάδο και πήγα τους δικούς μου να δω, κάνοντας και την βόλτα μου την βραδινή.
Καλός και ήσυχος ο καιρός αλλά έχει κρύο αρκετό. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο
μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα κάνοντας την βόλτα μου
επιστρέφοντας στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Όμορφα ζεστά στο σπίτι, γιατί ανάβει
η θέρμανση κάθε βράδυ για δυο ώρες. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και έκατσα να δω τα νέα,.
τα αθλητικά και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα τηλεόραση τέλος. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με καλό ανοιξιάτικο καιρό βροχερό.....

No comments:

Post a Comment