Thursday, February 27, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης με συννεφιά και ψύχρα Ανοιξιάτικη.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη, που φεύγει, φέρνοντάς την Άνοιξη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με συννεφιά και ψύχρα αρκετή. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας για να περάσουν
την μέρα τους και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα
τις δουλειές του σπιτιού, τις πρωινές. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Σκούπισα
τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι
το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Μετά τις δέκα
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα κατάλληλα με την
εποχή και βγήκα να πάω πλατεία για βόλτα πρωινή. Βγήκα πέταξα την σακούλα με τα σκουπίδια
στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία. Αρκετός
κόσμος σήμερα από πεζοδρόμιο μεριά, από και προς πλατεία, λόγω λαϊκής αγοράς, της τελευταίας
του Φλεβάρη και πριν την Καθαρή Δευτέρα. Όλοι κάτι κρατάνε στα χέρια τους με ψώνια από την
λαϊκή αγορά η πηγαίνοντας στην λαϊκή αγορά. Αρκετό κόσμο η πλατεία και τα καφέ, παρ όλο που
ο καιρός δεν είναι καλός και θυμίζει λίγο τον Χειμώνα που φεύγει για ν αρθεί η άνοιξη. Έκανα την
βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες στα
μαγαζιά και πήγα στην λαϊκή αγορά. Πολύς κόσμος, γεμάτη η λαϊκή, λόγω τριήμερης αργίας.
Ψώνισα λίγες πατάτες και κρεμμύδια και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα
πιάτο κριθαράκι με ντομάτα και λίγη τριμμένη παρμεζάνα, χόρτα για σαλάτα, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα
πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, βγήκα για λίγο και πέταξα τα σκουπίδια και
ανέβηκα σπίτι να συνεχίσω το απόγευμα μου. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, μπήκα στο Ίντερνετ,
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου.
Λίγο μετά τις έξι και μισή άρχισε να νυχτώνει, ο ουρανός γέμισε με τα χρώματα της δύσης του
ήλιου και συνεχίζω το απόγευμα στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού. Επτά και μισή έβαλα
μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω γιατί έχω να δω ποδόσφαιρο από λίγο πριν τις
δέκα. Champions League. Λίγο μετά τις εννιά έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο με μια κουταλιά
μέλι και κάθισα και βλέπω τα νέα στην Τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Τέλος με τον ΣΚΑΪ και συνέχεια
στην ΔΤ για το ποδόσφαιρο Σάλκε – Ρεάλ Μαδρίτης 1-6 τελικό αποτέλεσμα. Θρίαμβος της Ρεάλ.
Μετά τις έντεκα, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη.....

No comments:

Post a Comment