Wednesday, February 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, χειμωνιάτικο σήμερα με συννεφιά και κρύο αρκετό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη που φεύγει σιγά, σιγά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα
στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν την μέρα τους. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και συνέχισα
τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, του
ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα
κριτσίνια και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και δέκα η ώρα μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook. Τώρα γράφω για ενημέρωση
της σελίδας μου τα Καθημερινά. Λίγο μετά τις έντεκα βγήκα και πήγα μέχρι τον Βερόπουλο από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Στα γρήγορα
ψώνισα γιατί δεν είχε κόσμο ο Βερόπουλος και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα
μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια και λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα για να πάω την βόλτα μου
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο κόσμο είχε σήμερα η πλατεία γιατί χάλασε και κρύωσε
ο καιρός αρκετά. Χρειάζεται προσοχή σ αυτές τις αλλαγές του καιρού. Η γρίπη περιμένει να σε
βρει απροετοίμαστο. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα λίγο ψωμί από του Βενέτη και επέστρεψα
σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο φακές, χόρτα με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά
τα μεσημεριανά, μάζεψα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια
ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους
στην ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο πριν τις οκτώ άναψε και η θέρμανση του σπιτιού γιατί έχει
κρύο αρκετό. Σήμερα δεν θα βγω, θα μείνω σπίτι γιατί έχω να δω αθλητικά και ποδόσφαιρο
Ολυμπιακός – Μάντσεστερ Γ. Για το Τσάμπιονς Λιγκ. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχισα
την ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. Εννιά η ώρα παρακολούθησα την επικαιρότητα
στην Τηλεόραση του ΣΚΑΪ και λίγο μετά τις δέκα που τέλειωσαν τα νέα στον ΣΚΑΪ, μπήκα στο
Ίντερνετ και παρακολουθώ τον αγώνα Ολυμπιακός – Μάντσεστερ Γ. Τελικά ο Ολυμπιακός
κέρδισε την Μάντσεστερ Γ. Τελικό αποτέλεσμα Ολυμπιακός – Μάντσεστερ Γ. 2-0.
Θρίαμβος του Ολυμπιακού. Ένα μεγάλο μπράβο.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη που σιγά σιγά φεύγει και μας φέρνει την άνοιξη.

No comments:

Post a Comment