Thursday, February 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με ανοιξιάτικο καιρό και ήλιο στον Αττικό Ουρανό.
Καλή ανατολή, Ανοιξιάτικη, στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με όμορφη μέρα, με λιακάδα, από το πρωί και καιρό
αρκετά ζεστό από νωρίς το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω, στο φως της μέρας
και του ήλιου, τα καναρίνια και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Φρόντισα
τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού.
Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο αέρας, το φως του ήλιου και τις μέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό, ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότηρα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook.
Μετά τις δέκα βγήκα και πήγα να πάρω το χαρτί του λογαριασμού της ΔΕΗ, που πληρώθηκε, από
το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου. Στο γυρισμό για το σπίτι, πήρα από το ανθοπωλείο μια γλάστρα
με ρίγανη και από τον φούρνο δυο γιαούρτια αγελαδινά και λίγες τυρόπιτες με φέτα. Επέστρεψα
σπίτι τακτοποίησα τα ψώνια και συνέχισα το πρωινό με διάβασμα τις επικαιρότητας και ενημέρωση
των σελίδων μου. Λίγο μετά τις δώδεκα, ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω για πλατεία την
πρωινή μου βόλτα. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου, αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία λόγω λαϊκής αγοράς στη Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όλοι με τσάντες η καροτσάκια στο χέρι
με ψώνια από την λαϊκή. Στην πλατεία κόσμος αρκετός, λόγω καλοκαιρίας. Ανοιξιάτικη η μέρα.
Πλατεία και καφέ σχεδόν γεμάτα. Τα μαγαζιά με ελάχιστο κόσμο μέχρι καθόλου. Έκανα την βόλτα
μου, ψώνισα ένα ζευγάρι παντόφλες από την Ομήρου, ένα κουλούρι από τον Βενέτη και επιστροφή
σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Στη λαϊκή αγορά είχε κόσμο αρκετό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια
τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο πιλάφι με κοτόπουλο κοκκινιστό, σαλάτα με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές και στη σελίδα μου στο
FaceBook. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην
ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού μέχρι το πρωινό. Όμορφη, ήπια και ζεστή για την εποχή
η βραδιά. Σήμερα μετά τις οκτώ θα πάω μέχρι τους δικούς μου για να τους δω. Θα κάνω και την
βόλτα μου στους ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα το
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και βγήκα για να πάω να δω τους δικούς μου. Πήγα
κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για να
επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ μετά τις εννιά
τα αθλητικά και τον καιρό και μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα μέχρι λίγο πριν τα
μεσάνυχτα και έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό,
λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη που θα είναι σχεδόν
Ανοιξιάτικη. Καλό πρωινό......

No comments:

Post a Comment