Saturday, February 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής ηλιόλουστο με μπονάτσα πρωινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με ήπιο χειμωνιάτικο καιρό. Η κακοκαιρία
γύρω μας σαρώνει ολόκληρη την βόρεια Ευρώπη. Εκτός από την Ελλάδα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω
στο φως της μέρας και του ήλιου, τα καναρίνια και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη
θέση τους. Τα φρόντισα, όπως κάθε πρωινό για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει.
Σκούπισα, συμμάζεψα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες
για να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου, της μέρας και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα παξιμάδια του λαδιού και ήπια το γάλα
μου για πρωινό. Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση πρωινή στις σελίδες μου τις καθημερινές και στη σελίδα
μου στο FaceBook. Όμορφη η σημερινή μέρα με ήλιο μπονάτσα και αρκετά ζεστό καιρό για την
εποχή του Χειμώνα. Καλή συνέχεια στην καλοκαιρία. Ένας μήνας ακόμα για να περάσει τελικά
ο Χειμώνας. Η σημερινή μέρα είναι Ανοιξιάτικη. Λίγο μετά τις έντεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα βόλτα προς το Φάληρο να δω και τις βιτρίνες των καταστημάτων.
Πήγα μέχρι τα σύνορα Νέας Σμύρνης και Αμφιθέας. Πολλά μαγαζιά έχουν κλείσει και τα πιο πολλά
που είναι ανοιχτά είναι χωρίς πελατεία. Πέρασα σχεδόν απ όλα και σε κανένα δεν είχε κόσμο παρ
όλο που έχουν εκπτώσεις. Έριξα μια ματιά, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο δεν βρήκα. Τα καλά πράγματα
τα έχουν μαζέψει. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα από παντού και επέστρεψα σπίτι για ν αφήσω
λίγα γλυκά που ψώνισα από του Λαζαρίδη. Έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια και βγήκα
να πάω την βόλτα μου προς πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Σήμερα λόγω καλού
καιρού είχε πολύ κόσμο στην πλατεία, που έκανε την βόλτα του και έπινε τον καφέ του σε κάποιο
καφέ τις πλατείας. Τα μαγαζιά όλα σχεδόν άδεια. Κανείς δεν μπαίνει να ψωνίσει, μέχρι και στον
Βενέτη δεν μπαίνει πια κόσμος. Πέρασα όμως εγώ πήρα λίγο ψωμί και επέστρεψα σπίτι για φαγητό
μεσημεριανό. Έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό στα καναρίνια και ετοίμασα ένα πιάτο
φασολάκια, σαλάτα με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, έφαγα μια
χαρά μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα
στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγευμα μου. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα στο σπίτι τα καναρίνια
για να περάσουν την βραδιά τους μέχρι το πρωί στη ζεστασιά του σπιτιού. Πριν τις οκτώ ήπια τα
χάπια μου τα βραδινά, ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Όμορφη
και ήρεμη η βραδιά με μπονάτσα και αστροφεγγιά. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα, ήπια ένα καφέ
μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω την βραδιά μου. Είδα τα νέα και το μετεωρολογικό στον ΣΚΑΪ, στιγμιότυπα από την
έναρξη των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων από την Ρωσία στην ΔΤ και μπήκα στο Ίντερνετ
για την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη.
Καλό πρωινό με ήλιο και καλό καιρό.....

No comments:

Post a Comment