Friday, February 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, χειμωνιάτικο, με συννεφιά στον Αττικό ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με καλό και ήπιο Χειμωνιάτικο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με συννεφιασμένο ουρανό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Οκτώ η ώρα. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι. Τα φρόντισα όπως κάθε πρωινό
για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να νυχτώσει. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος, η μέρα και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα και λίγο πριν τις δέκα ετοίμασα αυτά που χρειάζονται για να
μαγειρέψω φασολάκια φρέσκα, με λίγες πατάτες, δυο καρότα, δυο κολοκυθάκια και λίγες φρέσκες
ντομάτες τριμμένες. Δέκα η ώρα και αρχή μαγειρέματος με λίγο σοτάρισμα δυο κρεμμυδιών.
Σε χαμηλή φωτιά συνέχισα το μαγείρεμα αφού έβαλα, στην κατσαρόλα, τα φασολάκια και όλα τα υπόλοιπα με λίγο μαϊντανό από την γλάστρα μου. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ,
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα πρωινή ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις έντεκα πέρασε η αδελφή μου να με δει. Ήπιαμε καφέ
μαζί, είπαμε τα καθημερινά και έφυγε για να πάει για τις δουλειές τις πρωινές. Έριξα μια ματιά
στο φαγητό λίγο πριν τις δώδεκα και έκλεισα την φωτιά. Μαγείρεμα τέλος. Δοκίμασα λίγο φαγητό
και όλα καλά, νόστιμο και καλά ψημένο. Τακτοποίησα την κουζίνα και ετοιμάστηκα για να βγω
να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία μια που είναι καλή η μέρα. Ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα προς πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου. Τα καφέ όλα χωρίς κόσμο. Στην πλατεία λίγος κόσμος, για βόλτα και καφέ σε κάποιο καφέ τις πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στα μαγαζιά τώρα με
τις εκπτώσεις, πέρασα από τον Βενέτη, συνέχισα την βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το καφέ της γειτονιάς μου και πήρα ένα καπουτσίνο διπλό για να τον έχω
το βράδυ που θα μείνω σπίτι. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο, τρυφερό, μαρουλιού και ετοιμάζω φαγητό. Ένα πιάτο νόστιμα φασολάκια, σαλάτα με
λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση απογευματινή παρέα
με μέρα ακόμη αρκετή παρ όλο που έχει συννεφιά για βροχή. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ.
Διάβασα τα μηνύματα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Λίγο μετά τις έξη ήρθε η Σοφία, η ιδιοκτήτρια του σπιτιού που μένω και μέτρησε την λεκάνη τις
τουαλέτας για να την αλλάξει με καινούργια. Εγώ συνεχίζω το διάβασμα, την παρακολούθηση
των αθλητικών στο μπάσκετ και ενημερώνω τις σελίδες μου και την σελίδα μου στο FaceBook.
Η Σοφία τέλειωσε με τις δουλειές της, με χαιρέτησε και έφυγε. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα
τα καναρίνια, στη θέση τους, να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω
την παρακολούθηση του μπάσκετ της Α1. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα βραδινά. Σήμερα
δεν θα βγω γιατί βρέχει σιγά, σιγά και κάνει κρύο. Θα κάτσω μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού να
περάσω την βραδιά, παρέα με λίγη τηλεόραση, διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση, ακούγοντας
απαλά μουσική και τραγούδια. Όμορφα είναι στο σπίτι τέτοιες βραδιές. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα
την τηλεόραση, μετά που είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα και το μετεωρολογικό και συνεχίζω την βραδιά
μου στο Ίντερνετ. Έφαγα ένα γιαούρτι αγελαδινό με μαρμελάδα, πήρα τον καφέ μου τον καπουτσίνο και συνέχισα στο Ίντερνετ, την παρακολούθηση της επικαιρότητας, των αθλητικών
και τις ενημέρωσης των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα
του Φλεβάρη με βροχή. Καλό πρωινό χειμωνιάτικο.....

No comments:

Post a Comment