Thursday, February 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, χειμωνιάτικο, με συννεφιά, παγωνιά και κρύο αρκετό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φλεβάρη με χειμωνιάτικο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με χειμωνιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Τα φρόντισα όπως κάθε πρωινό για να περάσουν την μέρα τους μέχρι
να έρθει το σκοτάδι, λίγο πριν τις επτά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές δουλειές
του σπιτιού. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι, ο ήλιος, ο αέρας, το φως της μέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα
μου για πρωινό και συνέχισα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και την σελίδα μου στο FaceBook.
Καλή η μέρα, αλλά χειμωνιάτικη, με κρύο αρκετό και ήλιο κατά διαστήματα. Λίγο μετά τις έντεκα
βγήκα καλά ντυμένος και πήγα και πλήρωσα την ΔΕΗ, στην επιστροφή για το σπίτι, πέρασα από
τον φούρνο, πήρα λίγο ψωμί για το μεσημέρι και 4 τυρόπιτες και επέστρεψα σπίτι. Συνέχισα την
ενημέρωση των σελίδων μου, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και έτοιμος να βγω
κατάλληλα ντυμένος να πάω μέχρι πλατεία την βόλτα μου και να περάσω από την λαϊκή αγορά
που έχουμε σήμερα να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το αυριανό μαγείρεμα. Φασολάκια θα
μαγειρέψω αύριο, με λίγες πατάτες, κολοκυθάκια, καρότα, φρέσκες ντομάτες και μαϊντανό. Λίγο
μετά τις δώδεκα, ντυμένος καλά βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα προς πλατεία. Αρκετός
κόσμος σήμερα από και προς πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά. Όλοι πάνε λαϊκή, η γυρνάνε σπίτι
με τα καρότσια τους και τις τσάντες στα χέρια. Λίγος κόσμος στην πλατεία σήμερα. Όλα τα καφέ
σχεδόν άδεια. Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα λίγο στον Βενέτη, πέρασα από το
παραδοσιακό πήρα λίγο ανθότυρο, στη συνέχεια πήγα λαϊκή που είναι στον από κάτω δρόμο,
ψώνισα λίγες ντομάτες, καρότα, κολοκυθάκια και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άλλαξα και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κεφτέδες με πατάτες
και σάλτσα στην κατσαρόλα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση στο δωμάτιό μου. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, λίγο νερό και δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα
μεσημεριανά πιατικά. Μεγάλωσε η μέρα αρκετά, λίγο μετά τις έξη και ακόμα είναι ημέρα, κανονικό απόγευμα. Καλή είναι η συνέχεια της μέρας μόνο που κάνει κρύο αρκετό. Μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα
τα καναρίνια, να περάσουν την νύχτα τους στην ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω την βραδιά μου
στο σπίτι παρέα με διάβασμα, γράψιμο, ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολούθηση τα
αθλητικά, ποδόσφαιρο και μπάσκετ. οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω γιατί
κάνει κρύο θα κάτσω σπίτι να περάσω την βραδιά μου στην ζεστασιά του σπιτιού. Μόλις πριν
λίγο άναψε η θέρμανση του σπιτιού, τα καλοριφέρ, αμέσως ζεστάθηκε όλο το σπίτι. Έριξα μια
ματιά μετά τις εννιά στην Τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Είδα την καθημερινότητα, τα αθλητικά και τον
καιρό και συνέχισα στο Ίντερνετ για ενημέρωση από τα αθλητικά.

No comments:

Post a Comment