Thursday, February 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με ομίχλη πρωινή, μπονάτσα και ανοιξιάτικο καιρό.
Καλό πρωινό ανοιξιάτικο με μπονάτσα, άπνοια και ομίχλη στην νότια Αττική και τον Σαρωνικό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Έβγαλα έξω τα
καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση
τους, για να περάσουν τη μέρα τους μέχρι να νυχτώσει. Φρόντισα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό
και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες και
έριξα από λίγο νερό. Σήμερα δεν άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού γιατί δεν είχε από το πρωί
φως από τον ήλιο και την μέρα παρά μόνο ομίχλη και υγρασία. Απλά άνοιξα τις τζαμόπορτες για
λίγο για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Μετά τις δέκα έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια
και ήπια το γάλα μου για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και την
σελίδα μου στο FaceBook. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω την βόλτα μου πλατεία και
να κάνω λίγα ψώνια από την λαϊκή αγορά που έχουμε σήμερα στην Μεγάλου Αλεξάνδρου. Από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία. Πολύς κόσμος σήμερα από και προς πλατεία
λόγω λαϊκής αγοράς. Η πλατεία γεμάτη και σήμερα λόγω ανοιξιάτικης καλοκαιρίας με λιακάδα
και αρκετά ζεστό καιρό, λίγο μετά το πρωινό. Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία και στην Ομήρου
κάθισα λίγο πλατεία στην όμορφη λιακάδα και λίγο μετά τις μία πήγα λαϊκή για λίγα ψώνια.
Ψώνισα λαχανικά για να κάνω αύριο βραστό με λαχανικά εποχής και επέστρεψα σπίτι για φαγητό
μεσημεριανό. Τακτοποίησα τα ψώνια τις λαϊκής, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο ψάρι φέτα με πατάτες στην κατσαρόλα, σαλάτα κουνουπίδι με
λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ο ήλιος πήγε στη δύση για να ανατείλει στο άλλο ημισφαίριο.
Όμορφο απόγευμα και σήμερα για βόλτα παραλία η πλατεία. Έπλυνα τα πιατικά, έβγαλα από την
κατάψυξη το κρέας για το αυριανό βραστό να ξεπαγώσει, τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα
το δωμάτιό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις επτά
έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την νύχτα τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού
και συνεχίζω τα απόγευμα μου στο σπίτι. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω, να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω και μια βόλτα στους
ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου. Οκτώ η ώρα βγήκα για την βραδινή μου βόλτα, πήγα μέχρι
τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα μικρό καφέ, είπαμε τα καθημερινά
και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι, κάνοντας και μια μικρή βόλτα. Συννεφιά στον Αττικό ουρανό
και ψύχρα αρκετή. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή αυτή την εποχή με τις αλλαγές του καιρού.
Επέστρεψα σπίτι, έκανα ένα τσάι για να πιω και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια γρήγορη ματιά
στα μηνύματα και στην επικαιρότητα και άνοιξα την τηλεόραση λίγο πριν τις δέκα για να δω στην
ΔΤ τον αγώνα ποδοσφαίρου για το Champions League, Άρσεναλ – Μπάγερν. Σήμερα είναι βραδιά
ποδοσφαιρική, όπως και η χθεσινή. Κατά διαστήματα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Έβαλα μέσα στο ψυγείο το κρέας που ξεπάγωσε, κομμένο, καλά πλυμένο και στεγνό για να το έχω αύριο έτοιμο
για το μαγείρεμα. Καλό πρωινό με ανοιξιάτικο καιρό.....
Πάντως ο καιρός αλλάζει όσο περνάνε οι ώρες

No comments:

Post a Comment