Tuesday, February 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας ανοιξιάτικης με λιακάδα, μπονάτσα και ζέστη αρκετή.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Φλεβάρη με μυρωδιές ανοιξιάτικες.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με λιακάδα της άνοιξης.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω, στο φως της μέρας και του ήλιου τα καναρίνια και τα
τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Τα φρόντισα, όπως κάθε πρωινό, για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να νυχτώσει. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές
δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα παξιμάδια, ήπια το γάλα μου για πρωινό
και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το πρωινό μου. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου
στο FaceBook. Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω την βόλτα μου από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ για πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία λόγο καλοκαιρίας. Γεμάτη η πλατεία, λίγο πριν τις μία. Όλα τα καφέ και η πλατεία
γεμάτα. Όμορφη η μέρα ανοιξιάτικη, αρκετά ζεστή με μπονάτσα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα
λίγο πλατεία. Απόλαυσα την όμορφη μέρα, ψώνισα κάτι λίγα από τον Βενέτη, ψωμί, λίγα χόρτα
για να φάω το μεσημέρι και λίγες τυρόπιτες. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από την Ομήρου
και ψώνισα από το παραδοσιακό λίγο ανθότυρο και από το μανάβικο της γωνίας λίγα ακτινίδια.
Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια που με
περίμεναν και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο με ντομάτες και κρεμμύδια στην κατσαρόλα,
χόρτα με λαδάκι και λεμόνι, λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, στην
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση τις σελίδας μου τα καθημερινά. Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα
μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το πρωινό.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω τους δικούς μου να δω.
Βγήκα και σιγά σιγά από τους όμορφους δρόμους της γειτονιάς μου πήγα μέχρι τους δικούς μου
κάνοντας και την βόλτα μου την βραδινή. Κάθισα στους δικούς μου μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια
ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά, μου έδωσαν μια μερίδα ψάρι με πατάτες και ντομάτα για
φαγητό και μερικά κομμάτια τυρόπιτα που μόλις έφτιαξε η αδελφή μου, τους χαιρέτησα και έφυγα
για επιστροφή στο σπίτι. Όμορφη η βραδιά, ήσυχη και αρκετά ζεστή με αίθριο καιρό. Επιστροφή
σπίτι, τακτοποίησα αυτά που μου έδωσαν στο ψυγείο και με τον καφέ μου παρέα κάθισα για λίγο
να δω στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ τα νέα, και το μετεωρολογικό. Λίγο μετά τις δέκα τηλεόραση
τέλος. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και της σελίδας μου στο FaceBook.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό ανοιξιάτικο.... Προσοχή στη γρίπη

No comments:

Post a Comment