Sunday, June 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου καλοκαιρινό με μπονάτσα και δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια καλοκαιρινή μέρα με καθαρό τον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί και τα δυο.
Περιμένουν να τα τακτοποιήσω όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα
τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι. Καθαρισμό κλουβιών και τοποθέτηση τροφής και νερού.
Και τα δυο περιμένουν κάθε πρωί αυτή την αλλαγή και τακτοποίηση. Συμμάζεψα την κουζίνα
και τακτοποίησα λίγο το σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια
ένα ποτήρι γάλα για πρωινό και συνέχισα το πρωινό μου με δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα
όλο το σπίτι και τα μπαλκόνια με την σκούπα την ηλεκτρική και άλλαξα τα σεντόνια στο
δωμάτιο του ύπνου μου. Λίγο μετά τις εννιά έβαλα και ένα πλυντήριο για πλύσιμο των ρούχων.
Λίγο μετά τις έντεκα θα είναι έτοιμη η πλύση για άπλωμα. Παρέα με τον καφέ κάθισα και
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Τα καναρίνια κελαηδούν και μου κρατούν συντροφιά όπως κάθε πρωινό. Η μέρα είναι πολύ
όμορφη, καλοκαιρινή, με ήλιο και δροσιά αρκετή. Ημέρα για βόλτα προς παραλία και μπάνιο.
Για όσους βέβαια δεν έχουν δουλειές να κάνουν. Έκανα όλες τις δουλειές τις καθημερινές,
άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα μόλις τελείωσε η πλύση και μάζεψα την κουζίνα. Η ώρα
πήγε δώδεκα και βγήκα για να πάω στο φούρνο για να πάρω ψωμί για το Σαββατοκύριακο.
Πήρα ψωμί, λίγα τυροπιτάκια και λίγα αυγά να τα κάνω βραστά, γιατί τρώω μόνο το ασπράδι.
Επιστροφή στο σπίτι, τακτοποίησα αυτά που ψώνισα και βγήκα για να πάω στο Σούπερ Μάρκετ
για λίγα ψώνια. Πήρα το Τραμ και σε δυο λεπτά ήμουν στο Βερόπουλο. Ψώνισα αυτά τα λίγα
που ήθελα και ξανά πήρα το Τραμ και επέστρεψα στο σπίτι. Στον Βερόπουλο δεν είχε καθόλου
κίνηση, μόνος μου ήμουν στο ταμείο. Στην επιστροφή πήρα λίγες ντομάτες και ένα μικρό
πεπόνι για να έχω το Σαββατοκύριακο. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και βγήκα
για να πάω μια βόλτα μέχρι την πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία, έκανα
τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το φαγητό
το μεσημεριανό. Όμορφα ήτανε στην πλατεία χωρίς πολύ κόσμο. Οι πιο πολλοί πήγαν προς
θάλασσα μεριά με το Τραμ. Επιστροφή σπίτι, ετοίμασα ένα πιάτο γαύρο με ντομάτα και πιπεριά,
σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά και την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Όλο το μεσημέρι
σχεδόν μέχρι τις έξη που τέλειωσα την ανάπαυση, βροντούσε εδώ και έβρεχε, έστω και λίγο.
Έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με τον καφέ και το κελάηδημα των
καναρινιών κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου προς
την πλατεία. Μέρα έχει ακόμα με ήλιο. Η μέρα και ο ήλιος φεύγουν λίγο πριν τις εννιά.
Μετά τη δύση του ήλιου και της μέρας βγήκα να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που στη μέση του περνά το Τραμ. Αρκετός κόσμος
από και προς πλατεία, κυρίως νέα παιδιά του σχολείου που βγαίνουν με τις παρέες τους.
Σαββατόβραδο και όλα τα καφέ έχουν κόσμο αρκετό. Η πλατεία έχει κόσμο πολύ, είναι
γεμάτα όλα, πλατεία και καφέ. Όμορφα τα Σαββατόβραδα στην πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου,
κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο μετά τις δέκα πήρα τον δρόμο της επιστροφής για το σπίτι.
Πέρασα μπροστά από το θερινό σινεμά που άρχισε να λειτουργεί και σιγά σιγά γύρισα στο
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Όμορφη η βραδιά με αρκετή δροσιά και μπονάτσα. Έφτιαξα
ένα ποτήρι κρύο καφέ, έφαγα και λίγα κομμάτια πεπόνι δροσερό και κάθισα για διάβασμα τις
επικαιρότητας, των μηνυμάτων και να γράψω λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Κυριακή, θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....



No comments:

Post a Comment