Monday, June 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής δροσερό και καλοκαιρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα την πρώτη Κυριακή του Καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Λιακάδα σήμερα με καθαρό τον Αττικό ουρανό και δροσιά αρκετή. Έπλυνα τα δόντια
μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, τους έβαλα φρέσκια τροφή, μπρόκολο
και από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και αυτά κελαηδούν από το πρωί και μου κρατούν
συντροφιά το πρωινό και κάθε πρωινό. Συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια και πότισα
με λίγο νερό τις γλάστρες γιατί και σήμερα έχει αρκετή δροσιά από το πρωί. Οκτώ η ώρα
και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια ένα τυροπιτάκι, ήπια λίγο γάλα
και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των
σελίδων μου. Η σημερινή Κυριακή, η πρώτη του καλοκαιριού είναι πολύ δροσερή και
κατάλληλη για βόλτα Κυριακάτικη στην πόλη η στην παραλία του Φαλήρου. Δώδεκα η ώρα
και έτοιμος για βόλτα πρωινή Κυριακάτικη μέχρι την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Τα καφέ και τα μαγαζιά
φαγητού στον μεγάλο δρόμο όλα χωρίς κόσμο και πολλά είναι κλειστά. Στην πλατεία κόσμος
αρκετός κάνει τη βόλτα του και κάθεται στην πλατεία και απολαμβάνει την ομορφιά της
μέρας και της πλατείας. Τα καφέ όλα είναι σχεδόν γεμάτα και τα μαγαζιά με γύρο και κεμπάπ
δουλεύουν χωρίς διακοπή. Όμορφα στην πλατεία την Κυριακή και κάθε Κυριακή. Σήμερα
έχει και όμορφη δροσιά καλοκαιρινή. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και
μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ήπια τα χάπια μου, ετοίμασα ένα
πιάτο μακαρόνια με κιμά, τα ζέστανα, έβαλα παρμεζάνα, έφτιαξα σαλάτα με τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
έριξα μια ματιά στα καναρίνια που μου κρατούσαν συντροφιά όση ώρα έτρωγα, τους έβαλα
από λίγο φρέσκο μαρούλι και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Χάπια απογευματινά. Όμορφο το απόγευμα, δροσερό, αλλά με αέρα αρκετό. Έπλυνα τα
πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα και πότισα τις γλάστρες στις βεράντες, παρέα με τα
καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο κάνοντάς μου συντροφιά. Όμορφη η Κυριακή, μόνο
που έβγαλε αέρα αρκετό μετά το μεσημέρι. Τώρα λίγο μετά τις επτά κόπασε ο αέρας για
τα καλά. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Οκτώ η ώρα,
χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Βραδιάζει σιγά, σιγά και
ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση. Σε λίγο θα ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο. Έχει
ψύχρα αρκετή και χρειάζεται προσοχή στην βόλτα την Κυριακάτικη βραδινή. Καλό είναι
να φοράς ζακέτα για αποφυγή κρυολογήματος. Λίγο μετά τις εννιά και έτοιμος για να βγω
για τη βόλτα μου, τη βραδινή, από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Έξω έχει αρκετή δροσιά
αλλά είναι όμορφη η βραδιά. Πότε πότε φυσά απαλά. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι
πλατεία. Στο μεγάλο δρόμο όλα τα καφέ, εκτός από ένα, είναι άδεια, η σχεδόν άδεια. Στην
πλατεία πολύς κόσμος παντού. Όλα γεμάτα. Έκανα τη βόλτα, κάθισα στην πλατεία σε κάτι
σκαλιά και απόλαυσα τη βραδιά και λίγο μετά τις δέκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
τη βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα ποτήρι καφέ κρύο και κάθισα και διαβάζω την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη είναι
η βραδιά με αρκετή δροσιά. Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Καλή ανατολή
στην καινούργια μέρα και στην καινούργια βδομάδα, την πρώτη του καλοκαιριού.
Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι ......

No comments:

Post a Comment