Monday, June 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό με μπονάτσα και δροσιά.
Καλή ανατολή στην καλοκαιρινή Κυριακή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως
κάθε πρωινό και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Όμορφη σήμερα η Κυριακή,
καλοκαιρινή, με ήλιο και αρκετή δροσιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έκανα τις δουλειές
του σπιτιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια. Πότισα
όλες τις γλάστρες, έβαλα σε όλες από λίγο λίπασμα και σκούπισα τα μπαλκόνια. Πολύ
όμορφη σήμερα η μέρα, καλοκαιρινή με ήλιο και αρκετή δροσιά για την εποχή. Σήμερα έχω
και μαγείρεμα. Το μενού έχει φακές για το επόμενο τριήμερο τουλάχιστον. Ετοιμασία για
το μαγείρεμα της φακής. Ετοίμασα ότι χρειάζεται και ξεκίνησα με τον καθαρισμό και το
καλό πλύσιμο της φακής σε τρυπητό. Πρώτο βράσιμο και αλλαγή νερού και συνέχεια σε
χαμηλή φωτιά μαγείρεμα του φαγητού. Γύρω στις 11 θα είναι έτοιμες οι φακές. Παρέα με
την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Κάπου κάπου ρίχνω και καμιά ματιά
στο φαγητό αν όλα πάνε καλά. Σε λίγο θα είναι έτοιμες οι φακές, άρχισαν και χυλώνουν.
Η ώρα πλησιάζει 11 και οι φακές έτοιμες νόστιμες και ψημένες. Τακτοποίησα την κουζίνα
και ετοιμάστηκα για να βγω τη βόλτα μου την Κυριακάτικη προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά. 12 η ώρα κτύπησε το ρολόι, πήρα την τσάντα με τα σκουπίδια, τα πέταξα στον κάδο
και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος από και
προς την πλατεία. Σήμερα οι πιο πολλοί πάνε παραλία για βόλτα, μπάνιο και καφέ. Τα καφέ
στον μεγάλο δρόμο όλα άδεια, απλά είναι ανοιχτά. Στην πλατεία κόσμος αρκετός κάνει τη
βόλτα του, κάθεται στην πλατεία, όπως εγώ, η πίνει τον καφέ του σε κάποιο καφέ. Έκανα
τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία που είναι όμορφα με ησυχία και κατά τις δυο
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο γαύρους με ντομάτα,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα
τα πιατικά τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο πεπόνι
και παρέα με τον καφέ μου κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα
για τις σελίδες μου τις καθημερινές. Πολύ όμορφο το απόγευμα για βόλτα απογευματινή
μετά τις έξη. Λιακάδα καλοκαιρινή με καθαρό τον ουρανό και μπονάτσα. Οκτώ η ώρα.
Πήρα τα χάπια μου τα βραδινά, παρ όλο που είναι ακόμα μέρα με ήλιο και έτοιμος να
βγω τη βόλτα μου τη βραδινή εδώ κοντά για να γυρίσω σπίτι νωρίς να δω το παιχνίδι
μπάσκετ Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός για τον δεύτερο τελικό και Φόρμουλα 1 από
την πίστα στον Καναδά. Επιστροφή σπίτι από την βόλτα λίγο μετά τις εννιά. Πήγα εδώ
κοντά γιατί δεν έχει κόσμο σήμερα πουθενά. Σπίτι θα συνεχίσω τη βραδιά που είναι
όμορφη και με αρκετή δροσιά. Έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα για να δω
το παιχνίδι μπάσκετ και την Φόρμουλα 1. τελικά στο Grand Prix του Καναδά νικητής
ο Φέτελ και στο Μπάσκετ κέρδισε ο Παναθηναϊκός τον Ολυμπιακό με 63-52.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα και στην καινούργια καλοκαιρινή μέρα.....

No comments:

Post a Comment