Tuesday, June 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας καλοκαιρινής
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε
πρωινό και αυτά κελαηδούν και τα δυο από νωρίς το πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
συμμάζεψα λίγο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Πότισα λίγο τις γλάστρες και οκτώ
η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Τα καναρίνια στο μπαλκόνι κελαηδούν και τα δυο και
μου κρατάνε συντροφιά πρωινή όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Δυο γουλιές καφέ και συνέχιση
με τις δουλειές του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα ψωμί
και στην επιστροφή πέρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς και πήρα κάτι που ήθελα για
μένα. Στην επιστροφή στο σπίτι κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και
έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Πριν τις 11 βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα μέχρι πλατεία που είχα ραντεβού με την κόρη μου την μοναδική για να ιδωθούμε και
να τα πούμε. Καθίσαμε και ήπιαμε ένα καφέ Ελληνικό στη χόβολη με δροσερό νερό, τα
είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις 12 ψώνισα από πλατεία κάτι που ήθελα και γύρισα
από πεζοδρόμιο μεριά στο σπίτι. Όμορφα στην πλατεία και κόσμος αρκετός κάνει τη βόλτα
του, τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του με την παρέα του όπως και εγώ. Επιστροφή σπίτι
και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και ψώνισα λίγες ντομάτες, μπρόκολο και μαρούλι για τα
καναρίνια και επέστρεψα σπίτι για να ετοιμάσω το μεσημεριανό φαγητό για να φάω.
Ετοίμασα ένα πιάτο φακές με ξύδι, σαλάτα με δυο γαύρους μαρινάτους, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Πολύ όμορφο απόγευμα με λιακάδα καθαρό ουρανό
μπονάτσα και δροσιά αρκετή. Τα καναρίνια κελαηδούν και μου κρατούν συντροφιά καλή.
Οκτώ η ώρα με τον ήλιο ακόμα ψηλά. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω
για την βόλτα μου την βραδινή. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα για τη βόλτα μου τη βραδινή.
Πολύ όμορφος ο καιρός, καλοκαιρινός, με δροσιά αρκετή. Έκανα τη βόλτα μου εδώ κοντά και πέρασα να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Ήπια ένα χυμό τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά
και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια για να δω αν είναι εν τάξει, έφτιαξα ένα ποτήρι καφέ κρύο και κάθισα να διαβάσω
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Καλοκαίρια σε
πια, αλλά τα βράδια έχει ακόμα καλή δροσιά. Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα ξαναπούμε από νωρίς το πρωινό. Τρίτη η καινούργια μέρα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα την καλοκαιρινή......

No comments:

Post a Comment