Sunday, June 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό καλοκαιρινό Σαββάτου.
Καλή ανατολή στην καινούργια καλοκαιρινή μέρα, με ζέστη αρκετή από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Καλά κοιμήθηκα χωρίς κλιματιστικό. Ήταν
δροσερή η βραδιά. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό με λίγη ζάχαρη συνοδεία με ένα ποτήρι δροσερό νερό.
Άρχισε η ζέστη από νωρίς το πρωί. Σήμερα θα είναι αρκετά ζεστό το Σάββατο. Ευκαιρία
για βόλτα παραλία με το Τραμ, για μπάνιο, για δροσιά και καφέ. Τακτοποίησα τα καναρίνια
που κελαηδάνε και τα δυο από νωρίς το πρωινό, στο απάνεμο μπαλκόνι που έχει αρκετή
δροσιά. Τους έβαλα φρέσκια τροφή, από ένα κομμάτι μπρόκολο. Αργότερα θα τους βάλω
και από ένα φύλλο τρυφερό δροσερό μαρουλιού. Πότισα τις γλάστρες μου με λίγο νερό
από νωρίς το πρωινό γιατί όσο περνάει η ώρα η ζέστη ανεβαίνει και ιδρώνω. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και άνοιξα τις γρίλιες για να κάνει ρεύμα και να
αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Εννιά η ώρα και έβαλα πλυντήριο για να κάνω μια πλύση.
Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα ψωμί για το Σαββατοκύριακο και
έξη αυγά για να τα κάνω βραστά. Τρώω μόνο το ασπράδι μαζί με τη σαλάτα μου κάθε μεσημέρι.
Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα από το μανάβικο, λίγες ντομάτες και λίγο μπρόκολο για
τα καναρίνια που τους αρέσει να το τσιμπολογάν. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια
και παρέα με τον πρωινό καφέ και το κελάηδημα των καναρινιών διάβασα την επικαιρότητα,
τα μηνύματα από το Ίντερνετ και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας
τραγούδια και μουσική. Η ώρα πήγε έντεκα και μισή. Η πλύση τέλειωσε και άπλωσα τα ρούχα
στην απλώστρα. Την έβγαλα έξω στο μπαλκόνι για να στεγνώσουν και συνέχισα στο σπίτι
το γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Αυτή την ώρα περνά ο παλιατζής που ακούγεται
μέχρι εδώ γιατί τα έχω όλα ανοιχτά. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο συνεχώς. Η ώρα
πλησιάζει 12 και κλείνω στο σπίτι τις τζαμόπορτες για να ξεκινήσω τα κλιματιστικά, για να
έχει δροσιά το σπίτι μέχρι το απόγευμα στις επτά, που θα σταματήσω τα κλιματιστικά.
Έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Ζέστη
έξω αρκετή παρ όλο που φυσά από τον Βοριά. Τα Τραμ περνούν γεμάτα προς παραλία, όλοι
πάνε για μπάνιο και για δροσιά, μικροί μεγάλοι. Πήγα μέχρι πλατεία σιγά σιγά από πεζοδρόμιο
μεριά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία κάθεται στην σκιά για λίγη δροσιά. Έκανα τη βόλτα μου
έφαγα το παγωτό μου και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην
επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα ένα πεπόνι μικρό να το κόψω και να το βάλω στο
ψυγείο για να δροσίσει να έχω να τρώω το Σαββατοκύριακο. Επιστροφή στο σπίτι, ετοίμασα
ένα πιάτο χάντρες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Το σπίτι έχει πολύ όμορφη δροσιά με τα κλιματιστικά. Έξη η ώρα και έγερση.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, έκοψα το πεπόνι και το έβαλα στο
ψυγείο για να δροσίσει. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάν συντροφιά όσο
βρίσκομαι στο σπίτι. Παρέα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω στο Ίντερνετ την επικαιρότητα,
τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Ζέστη έχει αρκετή παρ όλο που
ο ήλιος φεύγει και πηγαίνει προς τη δύση. Έχω όλα ανοιχτά στο σπίτι γιατί σταμάτησα τα
κλιματιστικά μήπως δροσίσει, αλλά τίποτα έχει ζέστη αρκετή. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια
μου και ένα ποτήρι κρύο νερό. Άπνοια, μπονάτσα και ζέστη παρ όλο που σιγά σιγά βραδιάζει.
Καθαρός ο Αττικός ουρανός, καλοκαιρινός. Αρχίζει σιγά σιγά το μαρτύριο της ζέστης.
Χρειάζεται προσοχή μεγάλη ο ήλιος και η ζέστη. Εγώ τουλάχιστον πρέπει να προσέχω πολύ.
Και αυτό κάνω. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα και πήγα μια βόλτα προς πλατεία μήπως και έχει
δροσιά, αλλά παντού έχει ζέστη. Πολύς κόσμος στην πλατεία, όπως κάθε Σάββατο βράδυ.
Κάθισα λίγο στην πλατεία, όπου βρήκα και λίγο μετά τις έντεκα επιστροφή στο σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά μου. Έτσι πέρασα τη μέρα και τη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι Κυριακή......

No comments:

Post a Comment