Wednesday, June 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό και αρκετά ζεστό.
Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του καλοκαιριού με άπνοια και ζέστη από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Καλά κοιμήθηκα παρ όλο που είχε ζέστη αρκετή
έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό με λίγη ζάχαρη. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε
πρωινό και αυτά κελαηδούν από νωρίς το πρωινό. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια
γιατί και σήμερα θα έχει αρκετή ζέστη το μεσημέρι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ, συμμάζεψα και σκούπισα το σπίτι και τα μπαλκόνια
και έβαλα να βράσουν 6 αυγά, γιατί τρώω μόνο το ασπράδι. Ζέστη έχει από νωρίς το πρωινό.
Χρειάζεται προσοχή αν βγεις για δουλειές. Καπέλο και γυαλιά χρειάζονται για προστασία, από
τον ήλιο. Και από την σκιά από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι τον
φούρνο και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα σπίτι. Παρέα με τον καφέ
μου και το κελάηδημα των καναρινιών διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα στο Ίντερνετ
και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Ζέστη σήμερα αρκετή. Δεν είναι
ο καιρός για να κυκλοφορείς. Νερό χρειάζεται και δροσιά. Λίγο μετά τις δώδεκα πήγα μέχρι
το κουρείο μου και κουρεύτηκα γι αυτό το μήνα. Έκανα και ένα λούσιμο και επέστρεψα στο
σπίτι να καθίσω που έχει καλή δροσιά. Έκανα ένα πλύσιμο το κεφάλι μου και ένα ντους για
να φύγει ο ιδρώτας και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου λίγο πριν το
μεσημεριανό φαγητό. Η ώρα πήγα σχεδόν δυο. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα,
φρέσκο ψωμί, λίγη φέτα και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Ζέστη αρκετή σήμερα στη μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Τα μεσημεριανά τα πήρα κανονικά.
Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και έβαλα από ένα μαρούλι τρυφερό σε κάθε
καναρίνι για απογευματινή τροφή. Έχει ζέστη αρκετή. Στο σπίτι τα έχω όλα ανοιχτά για να
έχει έστω και λίγη δροσιά. Φυσάει ελαφρά και κάπως δροσίζει σιγά σιγά. Επτά η ώρα και
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα από
το ίντερνετ και συνεχίζω στο σπίτι παρέα με τα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο και
μου κρατάνε συντροφιά μαζί με τον καφέ. Απόγευμα καλοκαιρινό λίγο μετά τις επτά. Άπνοια
και ζέστη αρκετή, δεν χρειάζεται να κάνεις πολλές κινήσεις γιατί ιδρώνεις συνεχώς. Άρχισαν
οι ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Οκτώ η ώρα και σιγά σιγά ο ήλιος πέφτει, κατεβαίνει προς
τη δύση και η μέρα φεύγει. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και δεν κάνω πολλές κινήσεις γιατί
έχει αρκετή ζέστη και συνεχώς ιδρώνω. Απλά κάθομαι και γράφω στο Ίντερνετ για ενημέρωση
των σελίδων μου παρέα με τον καφέ μου. Δεν φυσά από πουθενά και έχει ζέστη αρκετή.
Σε λίγο θα βγω μια βόλτα βραδινή σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Μετά τις
δέκα βγήκα για τη βόλτα μου την βραδινή να πάω μέχρι πλατεία. Φυσάει από τον βοριά αλλά
δεν φέρνει καθόλου δροσιά. Και έξω έχει ζέστη αρκετή. Όλα τα καφέ ανοιχτά και γεμάτα.
Έχουν πιάσει όλα τα πεζοδρόμια και την πλατεία γιατί πάει ο κόσμος να κάτσει να δροσιστεί.
Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία όπου βρήκα και λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα
στο σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Δεν δρόσισε καθόλου ζέστη μέχρι τα μεσάνυχτα. Επιστροφή
στο σπίτι, έκανα ένα ντους να δροσιστώ και ένα καφέ κρύο για να πιω και κάθισα για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Στο σπίτι τα έχω όλα ανοιχτά να κάνει ρεύμα μήπως και
δροσίσει και μπορέσω να κοιμηθώ χωρίς να βάλω κλιματιστικό. Έτσι πέρασε και η σημερινή
μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Τετάρτη, θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment