Friday, June 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, καλοκαιρινό, με συννεφιά και βροχερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που ξημέρωσε με δροσιά αρκετή και βροχή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, με δροσιά πολύ και συννεφιασμένο τον Αττικό
ουρανό, με σύννεφα της βροχής. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Τα καναρίνια και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, καθάρισα τα κλουβιά όπως κάθε
πρωινό και τους έβαλα φρέσκια τροφή και νερό. Και τα δυο με περιμένουν κάθε πρωινό
και μου κρατούν συντροφιά με την παρουσία τους και το κελάηδημά τους. Σκούπισα τα
μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες όλες και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια λίγες γουλιές καφέ και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού
τις καθημερινές. Σήμερα έχω και μαγείρεμα για φαγητό για το επόμενο τριήμερο. Το μενού
έχει πατατάτο με χοιρινό. Με κρεμμύδι, πιπεριές πράσινες, ντομάτα φρέσκια, πατάτες, αλάτι,
πιπέρι και μαϊντανό από τις γλάστρες μου και ότι άλλο φρέσκο μυρωδικό χρειάζεται. Εδώ
έχω τα πάντα σε γλάστρες φρέσκα και μοναδικά. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και πήρα
δυο πιπεριές και λίγα λεμόνια και επέστρεψα αμέσως να αρχίσω το μαγείρεμα. Όλα είναι
έτοιμα λίγο πριν τις δέκα. Αρχή λοιπόν με το σοτάρισμα κρεμμυδιού και πιπεριές και περιμένει
το κρέας για τη συνέχεια και ένα ποτήρι κρασί κόκκινο. Κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος
διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για την σελίδα μου τα της καθημερινότητας.
Πότε πότε ρίχνω και ματιές στο μαγείρεμα που γίνεται σε μέτρια φωτιά μέχρι να ψηθεί.
Λίγο πριν το τέλος ρίχνω τις πατάτες και τον μαϊντανό, το δυόσμο και λίγο σέλινο ψιλοκομμένα.
Πριν τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό, καλό ψημένο και νόστιμο. Έτοιμος για βόλτα πρωινή μέχρι
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Σήμερα έχει αρκετή δροσιά και συννεφιά. Όμορφα είναι σήμερα
καλοκαιρινά, με συννεφιά και δροσιά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ στον
μεγάλο δρόμο όλα σχεδόν άδεια, εκτός από ένα που πάντα έχει κόσμο πολύ νεαρό. Είναι στέκι
πολύ καλό, από τα καλύτερα. Στην πλατεία κόσμος αρκετός, κάνει τη βόλτα του, τα ψώνια του,
πίνει τον καφέ του και απολαμβάνει την ομορφιά τις καλοκαιρινής πλατείας. Έκανα τη βόλτα
μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα
μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Απόψε έχει αρκετή δροσιά, γιατί ο ουρανός είναι
γεμάτος από συννεφιά τις βροχής. Τα καναρίνια τιτιβίζουν όλη την ώρα και κελαηδούν.
Παρέα με τον καφέ μου έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και γράφω για
την σελίδα μου για τα καθημερινά. Ενημερώνω και τις σελίδες μου τις καθημερινές. Αυτές
τις μέρες δεν έχει Δημόσια τηλεόραση και ενημέρωση. Απλά ενημερώνουμε μέσω Ίντερνετ.
Είναι μια χαρά όλα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος για έξοδο για βραδινή βόλτα
εδώ γύρω στη γειτονιά γιατί όπου νάνε θα αρχίσει να βρέχει. Βγήκα χωρίς ομπρέλα και πήγα
σιγά σιγά μέχρι τους δικούς μου, τους είδα ήπια τον χυμό μου, είπαμε τα καθημερινά και
λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σιγά σιγά από τους δρόμους τις γειτονιάς
στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Την ώρα τις επιστροφής άρχισε να ψιχαλίζει και αμέσως
σκέφτηκα το περπατώντας στη βροχή. Όμορφα ήτανε. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα ποτήρι
κρύο καφέ, έφαγα μερικά κομμάτια πεπόνι και κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, πάντα
στο Ίντερνετ, πολιτική, κοινωνική, οικονομική, αθλητική και τα μηνύματα. Τώρα γράφω για
ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά η σημερινή.
Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θα τα πούμε ξανά. Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα.....,

No comments:

Post a Comment