Tuesday, June 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινής με ζέστη αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα την τελευταία του μήνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό. Με περιμένουν και τα δυο, μόλις με δουν αμέσως
τιτιβίζουν και περιμένουν να τους καθαρίσω τα κλουβιά, να τους αλλάξω νερό και τροφή.
Τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και αυτά τσιμπολογάν και κελαηδάνε. Είναι καλή
παρέα η καθημερινή τους παρουσία. Σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες
από νωρίς, γιατί θα έχει μετά ζέστη αρκετή. Σταμάτησα τα κλιματιστικά, γιατί έχει αρκετή
δροσιά τώρα το πρωί και συμμάζεψα το σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα
κριτσίνια και ένα ακτινίδιο για πρωινό και ήπια ένα ποτήρι γάλα κρύο. Τα καναρίνια και τα
δυο κελαηδάνε συνεχώς. Όμορφη και η σημερινή μέρα, με δροσιά τώρα το πρωινό. Μετά τις
δώδεκα αρχίζει η ζέστη μέχρι τη δύση του ήλιου και της μέρας. Τέλειωσα τις δουλειές του
σπιτιού και κάθισα στο Ίντερνετ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το Βερόπουλο, με το Τραμ,
για να αποφύγω τη ζέστη και ψώνισα αυτά που χρειάζομαι για το σπίτι και για το αυριανό
φαγητό. Στην επιστροφή, με το Τραμ, πέρασα από το μανάβικο και ψώνισα αυτά που χρειάζονται
για το αυριανό μαγείρεμα. Το μενού έχει γεμιστά κατσαρόλας, με ρύζι, κουκουνάρι και σταφίδες.
Έντεκα πήγε η ώρα και έχει ζέστη αρκετή. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και έκλεισα
τις τζαμόπορτες και έβαλα τα κλιματιστικά για να αρχίσει να δροσίζει σιγά σιγά το σπίτι και να
είναι δροσερό την ώρα του φαγητού και τις μεσημεριανής ξεκούρασης. Λίγο μετά τις δώδεκα
βγήκα για μια βόλτα εδώ κοντά, από πεζοδρόμιο μεριά και από τη σκιά. Όλα τα καφέ στο μεγάλο
δρόμο άδεια, απλά είναι ανοιχτά. Όλοι πάνε για παραλία με το Τραμ, για μπάνιο, δροσιά και καφέ.
Τα Τραμ περνάνε για παραλία γεμάτα και τακτικά. Ζέστη έχει αρκετή. Έκανα τη βόλτα μου και
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα στη δροσιά του σπιτιού. Ετοίμασα ένα πιάτο χάντρες,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι κρύα μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα στα καναρίνια μια ματιά, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
δροσερό, τρυφερό και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση, πριν ήπια και τα χάπια μου. Έξη η ώρα
και έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και λίγο
μετά τις έξη σταμάτησα τα κλιματιστικά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού και κάθισα πίνοντας γουλιά γουλιά τον καφέ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έχει ζέστη αρκετή στο σπίτι. Έτοιμος για να
βγω μια βόλτα βραδινή εδώ κοντά. Βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Ήπια τον
χυμό μου και ένα ποτήρι κρύο νερό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και σιγά
σιγά επέστρεψα σπίτι. Λίγο πριν φύγω μας τηλεφώνησαν ότι πέθανε από ανακοπή μια πολύ
καλή και μοναδική μας φίλη. Συμβαίνουν και αυτά τα δυσάρεστα στη ζωή. Μέχρι εδώ ήταν
η ζωή για τη Χάρη. Καλό ταξίδι Χαρούλα μας. Έβαλα μπρος τα κλιματιστικά για να δροσίσει
το σπίτι και βγήκα να περπατήσω λιγάκι, από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Έκανα τη
βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα την καλοκαιρινή......

No comments:

Post a Comment